Meillä lentelee keijuja pihalla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Pitää sitä vähän saada satuakin pienen elämään.. Mun sisällä tuntui niin kauheen lämpimältä kun mies istui meidän kolmevuotias tyttäremme sylissään tossa pihalla ja he tuijottelivat katulampun ympärillä pyöriviä "keijuja". Piti olla ihan hiljaa ettei keijut pelästy :)

[QUOTE="tyllerö";26986976]isit ja pienet tyttäret on aina niin ihana näky:heart:

voi kun joskus saisi senkin kokea...[/QUOTE]

Juu, ja isit ja pienet pojat myös :)

Tänään oli myös hetki kun poika oli niin väsynyt että häntä itketti kovasti rikki mennyt vanha kolmipyörä ja kun tuo iso karhumainen iskä halaa pientä poikaa ja pyyhkii kyyneleitä pienen kasvoilta.. :heart:

Mä ihan pakahdun taas näihin tunteisiin :D

• Tykkää
Reactions: nöppönen
Meidän lapset (2x 3v ja 5v) ovat ihan itse keksineet, että meidän autotallissa asuu tonttu. Ovat kuulemma nähneetkin ja kotina sillä on autotallin nurkassa oleva epämääräinen rojukasa. (Itse lähinnä aloin epäilemään hiiriä...)

Kerran yritin saada mekkaloivia lapsia hiljaisemmiksi saunassa ja kerroin, että saunatonttu ei pidä huutamisesta. Seuraavana päivänä tulivat ihan vakavissaan kertomaan, että olivat tavanneet saunatontun ja keskustelleet. Tonttu oli kuulemma sanonut, ettei sitä haittaa jos lapset huutaa ja riehuu saunassa :D Väitä siinä nyt sitten vastaan, ettei tonttuja ole olemassa...

• Tykkää
Reactions: Kerpele
[QUOTE="hoppis";26987066]
Kerran yritin saada mekkaloivia lapsia hiljaisemmiksi saunassa ja kerroin, että saunatonttu ei pidä huutamisesta. Seuraavana päivänä tulivat ihan vakavissaan kertomaan, että olivat tavanneet saunatontun ja keskustelleet. Tonttu oli kuulemma sanonut, ettei sitä haittaa jos lapset huutaa ja riehuu saunassa :D Väitä siinä nyt sitten vastaan, ettei tonttuja ole olemassa...[/QUOTE]

Ihanaa :D

Meillä esikoinen pienenä kertoi, että höpönassujen perhe oli tullut meille kylään, kantoi sylissään perheen (kuvitteelisen) olohuoneeseen ja totesi, että höpönassut haluaa katsoa tomi raktoria :D Höpönassujen kotipesä oli myös kuulema pojan kaapin päällä.

Nyt nuo ipanat on vakaasti sitä mieltä, että meillä leijailee iltaisin unihiekkaa ilmassa kun laskevan auringonn valo paistaa kiilana verhojen raosta ja huonepölyn leijailu näkyy siinä :)

Ihanaa :D

Meillä esikoinen pienenä kertoi, että höpönassujen perhe oli tullut meille kylään, kantoi sylissään perheen (kuvitteelisen) olohuoneeseen ja totesi, että höpönassut haluaa katsoa tomi raktoria :D Höpönassujen kotipesä oli myös kuulema pojan kaapin päällä.

Nyt nuo ipanat on vakaasti sitä mieltä, että meillä leijailee iltaisin unihiekkaa ilmassa kun laskevan auringonn valo paistaa kiilana verhojen raosta ja huonepölyn leijailu näkyy siinä :)

:D :heart:

Yhteistyössä