Meillä mies hoiti avioeron salaa loppuun ja häipyi, soitti vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanha tarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanha tarina

Vieras
illalla minulle töihin, että sinulle on yllätys keittiössä!!!

Ykkösvaihetta oltiin yhdessä haettu joskus, syynä tuon vapaaehtoisen eläkevakuutuksen nosto - minun ideani - mies hoiti kakkosvaiheen salaa, kerran vihapäissäni laitoin nimen paperiin ja sitten heti juteltiin ja sovittiin ettei erota oikeasti.

Oltiin pari viikkoa eronneina saman katon alla minun tietämättäni, sitten mies soitti pakanneensa ja lähtevänsä.

TUlin kotiin, lapsilla oli hoitaja hankittuna miehen toimesta siksi illaksi - eropäätös pöydällä ja mies tavoittamattomissa - sulki puhelimensa viikoksi.

Että kyllä näitä riittää...........

Muuistan tuon viikon, tein kuolemaa suunnilleen......

Tuon viikon jälkeen palattiin yhteen ja yhdessä ollaan - mutta arvaa söikö luottamusta??????? Voi varmaan milloin vaan tehdä saman.... en sano, että ilman syytä lähti, mutta silti tuo salaa toimiminen :(

OMG kasvakaa aikuiseksi! erottiin suutuspäissään ja sit sovitteiin ettei erotakaan ja sit mies kuitenkin lähti ja sit palattiin yhteen... Ei jumalauta! Tehkää pliis paljon lisää lapsia että saadaan priima kansaa tähän maahan!!!

No on kyllä tarina -ja ihmeellisiä juttuja joillain. Haetaan eroa jonkun eläkevakuutuksen noston (?) takia ja laitetaan nimet papereihin vihaspäissään vaikka ei erottaisikaan. En vaan tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja ei jumalauta!:
Ja miehen pitäis olla tässä tarinassa se pääidiootti, vai...? :O

En tiedä kenen pitää olla, mutta tosi paskaan tilanteeseen jätti minut, olin täysin pulassa lastenhoidon ja työn kanssa, jonka mies hyvin tiesi.

Vielä lisäys: alkoi naurattaa toi nimimerkkikin: "vanha tarina"! Aika mielenkiintoinen ja uusi mun mielestä kaikkine käänteineen. Ei oo ollut mun lähipiirissä tollasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta kyllähän sä tavallaan tiesit jo eronnees? Vaikkakin hieman nurjasti hoidettu homma.

En tiennyt, ei niitä papereita mihinkään pitänyt kenenkään viedä - mies jopa antoi sen paperin minulle takaisin - oli tosin värikopio, jota en osannut edes epäillä - mies vei alkuperäisen ...

Yhteistyössä