Meillä olikin vauva ekaa kertaa hoidossa tällä viikolla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Jep, tuli sitten sekin temppu tehtyä. Käytiin nimittäin yhtenä päivänä paikallisessa uimahallissa miehen ja esikoisen kanssa. Ja vauveli oli sen ajan anopin hoidossa.

2 tuntia vaan, mutta ihan oikeesti oli kyllä hassu tunne. Kaipa tää tästä lähtee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Meillä on ollut jo 4-5 kertaa :) 2h - 7h. Yökylään en ole vielä raaskinut antaa. Esikoinen oli yökylässä ekaa kertaa n 2kk:n iässä.

Meillä oli myös esikoinen kahden kuukauden ikäisenä ekan kerran yökylässä. Nyt ei vaan ole ollut tarvetta, eikä haluja. Edes muutamaksi tunniksi. Mutta kyllä kannatti, esikoinenkin oli innoissaan kun sai MOLEMPIEN vanhempien jakamattoman huomion :).

Ties vaikka vallan hulvattomiksi muututtaisiin ja laitettaisiin molemmat pojat leffan ja syömisen ajaksi hoitoon :D.

Meillä ei oo vielä ollut vauva hoidossa, ei oo ollut tarvetta :) Mä täällä oon suunnitellut että 1.8 vedän pertseet olalle ja mummi & ukki tulee meille yökylään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä ei oo vielä ollut vauva hoidossa, ei oo ollut tarvetta :) Mä täällä oon suunnitellut että 1.8 vedän pertseet olalle ja mummi & ukki tulee meille yökylään :D

No sullapa on ainakin ajoissa suunnitelmat valmiina :D. Kenties synttärit tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

No sullapa on ainakin ajoissa suunnitelmat valmiina :D. Kenties synttärit tms.?

Miehen veli täyttää 30 :D mä just viime viikolla kysyin mun vanhemmilta että tuleeko ne, olivat hiukan :o :laugh: Täytyyhän sitä vähän suunnitella :D

Yhteistyössä