Meillä on ainainen sekasorto!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Menee hermot |O Vaikka olis päivällä tehny suursiivouksen, niin illalla on saman näköstä :kieh: Poikien leluja on niitten huoneen lattia täynnä, koirat on levittäny lelunsa, koiran karvaa ja roskaa on ties kuinka paljo... pyykkiä on vuoren kokonen kasa vessassa ja eilen mä täälä siivosin :kieh: Mä epäilen, että meillä käy joku salaa sotkemassa.
Tämä kämppä on kyllä meille liian pieni tai oikeastaan meillä on liian paljo tavaraa näin pieneen kämppään, mikään ei mahdu minnekään, kun täälä on niin huonosti kaappeja :kieh: Kuka tulee meille siivoamaan :saint:

:wave: mut hei roudaat turhat kamat pois, kiertoon, roskiin, kellariin, varastoon, meillä oli kans aiemmin vaikka sun mitä tavaraa, nyt kun turhat romut roudattu muualle, koti pysyy paljon siistimpänä, siivousta/järjestelyy tietty kaikilla varmaan päivittäin, mutta hyvä ohje on jos et oo jotain tarvinnut pariin vuoteen nakkaa kiertoon...uusiihan saa tilalle.

tuttua, niin tuttua, mä oon koko viikon siivonnu ristiäisiä varten, mutta tuntuu että ei sama kaaos on |O
mä heitin raa'alla kädellä pois kaikki ylim. roinat ja leluja vein pois...kirjahyllyn tyhjäsin niin että ei oo paljo mitään esille, tuleepa pyyhittyä pölyt useammin kun ei oo roinaa paljoa.... :whistle:

mutta pyykkiä on jatkuvasti, kun nyt oon pessy verhoja,liinoja ym. juhla varten niin tuntuu että arki pyykit kasaantuu :o kuka tulis ne peseen meille?

Paljo sais kyllä heittää pois, mutta ku mä voin joskus tarvita niitä tavaroita :saint: :headwall: Viikonloppuna ajattelin karsia aikalailla poikien leluja, ku ne lähtee isän luo :ashamed: Nyt täälä on entistäkin sekalaisempaa, kun noita kirpparikamoja on ympäri olohuonetta. Mä haluan muutaa johonki jättimäiseen taloon, jossa on joku halli mun tavaroille :laugh:

Yhteistyössä