meillä on niin likaista yms että meidän lapsille tulee kiho matoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
näin oli anoppi sanonut miehen siskolle kun olivat käynneet niillä kylässä!
meillä oli/on kiho matoja yhdellä lapsella neljästä,tarhasta varmaankin tullut.
meillä ei nyt ehkä ole mailman siistein ja puhtain koti neljän pienen lapsen kanssa kun ei pysty siivoomaan joka päivä....kerran viikossa siivamme kunnolla matot ulos lakanoiden vaihto ja luuttua näytetään vähän joka paikkaan.

mutta anopin mielestä kiho madot tulevat likaisesta kodista ja kun miä olen lasika enkä kulje kotona rätti kädessä koko ajan niin minustahan se johtuu!

tulipahan purkauduttua! että ottaa pattiin!

Sain joskus kuulla olevani idiootti ja tahallaan yrittäneen tartuttaa toisille lapsille täitä =) Tämä älynväläys tuli mieheni vaimolta, jaksoi oikein puhelimessa inttää asiaa loppuun asti ja lopulta sanoin et ei tästä puhelusta ole apua nyt kenellekään ja laitoin luurin kiinni..

Onneksi tuosta on aikaa jo, mutta vieläkin sen muistan ja tuskinpa sitä puhelua koskaan unohdankaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Sain joskus kuulla olevani idiootti ja tahallaan yrittäneen tartuttaa toisille lapsille täitä =) Tämä älynväläys tuli mieheni vaimolta, jaksoi oikein puhelimessa inttää asiaa loppuun asti ja lopulta sanoin et ei tästä puhelusta ole apua nyt kenellekään ja laitoin luurin kiinni..

Onneksi tuosta on aikaa jo, mutta vieläkin sen muistan ja tuskinpa sitä puhelua koskaan unohdankaan..

Miehesi vaimolta?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

Miehesi vaimolta?

Heh.. siis miehen veljen vaimolta!! :laugh:

Yhteistyössä