Meillä taas äitini suosii ennemmin siskoni koiria, kuin omia lapsenlapsiaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Esikoinen 3,5v on ollut 2 vai kolme kertaa yökylässä, viimeisimmästä yökyläreissusta on jo ainakin 2v aikaa, pienempi ei ole ollut hetkeäkään hänellä hoidossa.
Siskoni koirat vastaavasti on AINA hänellä hoidossa, monesti yötäkin, sisko rilluttelee ja menee miten tahansa, mutta mä en saa lapsiani hoitoon hänelle edes 1-2h, että pääsisisn rauhassa edes kauppaan.
Kaikki vauvatavaratkin, syöttötuolit sun muut haetaan sieltä nyt pois, mitä ne siellä turhan panttina pölyyntyykään.

Myös jos äitini käy kylässä, niin käynnit on melko pikaisia, kun on jo koirien luokse kiire!
Hänen luona ei olla vuoteen käyty kylässä, kun ne vitun rakit on aina siellä |O

Samaa rataa on heidän isänsäkin vanhemmilla, ei heitä kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Jos sun siskon koirat käyttäytyy paremmin kun sun lapset?
Kyllä minäkin tykkään enemmän koirista ku pikkulapsista.

=) eikö lapsilla ole isäkin...etkö sillon voi mennä rauhassa kauppaan?

Meillä vähän sama juttu . Äitini ottaa meidän koiran hoitoon, muttei lapsia. No enään en tarttisikaan. Sen verran kun hoitoapua tartten voin käyttää hoitajina isompia lapsiani. Vanhin on jo 17 v.

Appini ja anoppini ovat taas aina hoitaneet mieheni muiden sisarusten lapsia, meidän muutamisen kerran. Muutimme hiljattain heidän lähelleen ja nyt ollaan pyytämässä jos jonkinlaista apua ja kyläänkin tultaisiiin jatkuvasti. Arvaa autammeko? Mieheni on vaan todennut ettöä, sitä saa mitä tilaa! :snotty:

Jos koirat on helpompia hoidettavia kuin lapset? Omalle äidilleni olisi varmasti moninkertaisesti helpompi ottaa sinne 1-2 siskon koirista hoitoon kuin meidän lapsia.

Mutta siis ovatko lapsesi allergisia koirille vai miksi ne koirat estävät mummolassa vierailut? Lapsilla ja isovenhemmilla voi olla hyvä ja lämmkin suhde vaikkei yökyläilyja tai hoidossa oloja olisikaan.

Mä toisaalta ymmärrän sun äitiä kyllä. Onhan hän jo yhdet lapset hoitanut ja maailmalle saattanut. Nyt olisi omaa aikaa ja vielä halua/kykyä/terveyttä harrastaa ja puuhastella. Noinkin pikkuisten lasten yökyläilyt ovat ihan oma rumbansa ja touhunsa tuoden myös tietyn jännitysmomentin mukaanaan (meneekö kaikki hyvin jne).

Koirat on helpompia hoitaa kuin pikkulapset. Hyvässä lykyssä ne makoilee päivän sohvalla tyytyväisenä (meidän hurtat nytkin) kun taas pikkulapsi vaatii jatkuvasti seurantaa ja huolenpitoa. Koirat saattavat olla näin ollen hyvä tekosyykiin "välttyä" lapsen hoidolta...

Itse en ole "kuormittanut" isovanhempia yöhoidolla. Joskus todella harvoin päiväksikään hoitoon vienyt.

Alkuperäinen kirjoittaja buksi:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Jos sun siskon koirat käyttäytyy paremmin kun sun lapset?
Kyllä minäkin tykkään enemmän koirista ku pikkulapsista.

=) eikö lapsilla ole isäkin...etkö sillon voi mennä rauhassa kauppaan?

On lapsilla isä, ja koirallakin =) lapsi kulkee mukana kaupassa mutta koira ei =n =) =)

ymmärrän. ärsyttää kun isovanhemmat (miehen puolelta)meille tulleessaan(pari kertaa vuodessa) ei ole kuin yhden yön vaikka toinen on työtön ja toinen saisi vapaata töistä tosi helposti. mutta on kiire kotiin koiran luokse vaikka koira onkin siellä hyvässä hoidossa. välimatkaa meillä 300km.

heillä kylässä ollessa vituttaa kun tämä ukki kutsuu miehen veljen koirat(asuvat samalla paikkakunnalla) silloin ku me olemme siellä niin leikkimään heidän koiran kanssa kun heidän koiralla on niitä IKÄVÄ mukamas. että ei voi olla hetkeekään ilman niitä.

ja tämän kaiken kruunaa se että tietävät että minä pelkään näitä ISOJA RIEHUVIA piskejä. ja meillä on alle 1 vuoden ikäinen vauva.

vituttaaaaaaaa

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Jos koirat on helpompia hoidettavia kuin lapset? Omalle äidilleni olisi varmasti moninkertaisesti helpompi ottaa sinne 1-2 siskon koirista hoitoon kuin meidän lapsia.

Mutta siis ovatko lapsesi allergisia koirille vai miksi ne koirat estävät mummolassa vierailut? Lapsilla ja isovenhemmilla voi olla hyvä ja lämmkin suhde vaikkei yökyläilyja tai hoidossa oloja olisikaan.

En mä nyt ole ruinannut siltä yökyläilyjä, vaan että ottaisi noi edes hetkeksi hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämän täytyy olla provo! :laugh:

No kun oliskin.

No haloo. Koirien hoito on "hieman" helpompaa kuin pienten lasten. Kyllä mäkin voisin koiria hoitaa mutta en lapsia.

Ei todellakaan ole, ellei kysymys ole jostain minikirpuista

No onhan. Ne voi jättää yksin, niitä ei tartte vahtia koko ajan, ne ei itke ja kitise, ei tartte syöttää, vaihtaa vaippaa, nukuttaa jne jne

En mä nyt ole ruinannut siltä yökyläilyjä, vaan että ottaisi noi edes hetkeksi hoitoon.

utta siis miksette voi vierailla siellä äidin luona kun nuo koirat ovat siellä? Mikäli äitisi ei ole paljoa nähnyt lapsiasi, varsinkaan nuorempaa niin toki se hoitoon ottaminen voi jännittää. Voisi olla pienempi kynnys jos kävisitte usein kahvilla tai muuten vaan kyläilemässä.

No kun oliskin.

No haloo. Koirien hoito on "hieman" helpompaa kuin pienten lasten. Kyllä mäkin voisin koiria hoitaa mutta en lapsia.

No onhan. Ne voi jättää yksin, niitä ei tartte vahtia koko ajan, ne ei itke ja kitise, ei tartte syöttää, vaihtaa vaippaa, nukuttaa jne jne

No ei noi ole koskaan olleet kovia itkemään, itsekseen nukahtaa, toinen syö ihan itse jne
Mutta kyllä mä tiedän, että laiskuudesta se on kiinni äidilläni.

No kun oliskin.

No ei noi ole koskaan olleet kovia itkemään, itsekseen nukahtaa, toinen syö ihan itse jne
Mutta kyllä mä tiedän, että laiskuudesta se on kiinni äidilläni.

Miten se on kiinni laiskuudesta jos koirat ovat yhtä hankalia hoidettavia kuin lapset? :whistle:

utta siis miksette voi vierailla siellä äidin luona kun nuo koirat ovat siellä? Mikäli äitisi ei ole paljoa nähnyt lapsiasi, varsinkaan nuorempaa niin toki se hoitoon ottaminen voi jännittää. Voisi olla pienempi kynnys jos kävisitte usein kahvilla tai muuten vaan kyläilemässä.

No kun niitä koiria pitää varoa, nehän voi särkyä :laugh:
Vissiin lasista tehty ne rakit

Esikoinen 3,5v on ollut 2 vai kolme kertaa yökylässä, viimeisimmästä yökyläreissusta on jo ainakin 2v aikaa, pienempi ei ole ollut hetkeäkään hänellä hoidossa.
Siskoni koirat vastaavasti on AINA hänellä hoidossa, monesti yötäkin, sisko rilluttelee ja menee miten tahansa, mutta mä en saa lapsiani hoitoon hänelle edes 1-2h, että pääsisisn rauhassa edes kauppaan.
Kaikki vauvatavaratkin, syöttötuolit sun muut haetaan sieltä nyt pois, mitä ne siellä turhan panttina pölyyntyykään.

Myös jos äitini käy kylässä, niin käynnit on melko pikaisia, kun on jo koirien luokse kiire!
Hänen luona ei olla vuoteen käyty kylässä, kun ne vitun rakit on aina siellä |O

Samaa rataa on heidän isänsäkin vanhemmilla, ei heitä kiinnosta.

Tosi BONUS idea on sitten vääntää lisää lapsia (ja vielä Yh:na) kun ei jaksa edellisiäkään. Äitinä olo on SUN VALINTA, sun äitisi SAA VALITA haluaako hoitaa lapsiasi vai ei. Ja joku jo kirjoitti että lapsillahan on isä, mikset mene sillon kauppaa kun lapset on isällään?

Yhteistyössä