Meillähän se vasta jännittävä juhannus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M i l j a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

M i l j a

Jäsen
02.05.2007
852
10
18
Kaikenlaista täällä näkee, kenen ukko ryppää ja kenen lähtee käveleen ja missä poliisit jahtaa karhukoplaa sun muuta, mut mepä soitettiin ite itellemme poliisit illalla :D
Oltiin lähössä sinne kaverille grillaan ja pakkasin jo kaikki kamat autoon eväineen päivineen, mun käsilaukun myös, ukon avaimet nakkasin etupenkille ku niillä aukasin auton oven. Menin sitte viel sisälle hakeen jotain ja vähän venähti se hakeminen, lapset oli autonluona jo oottelemassa. Sitte ku pitiki lähteä ni kaikki autonovet oli lukossa ja kaikki avaimet siellä sisällä :headwall: Ne ukon, mikkäö nakkasin sinne penkille ja mun käsilaukku, missä oli myös auton kolmas avain vara-avaimena :o
Vähäaikaa oli sellanen olo, että....ööööö, mitäs nyt. Naapurien kans siinä jokutovi(puoltuntia) tiirikoitiin ovea auki, muttei onnannu.
Ukko soitti sitte ne poliisit jos niillä olis paremmat välineet. No, voitte kuvitella, juhannusaatto ja tulevat sitte ku ehtivät.
Vajaa tunti meni että tuli kaks siviilipoliisia ja ne yritti sellaset 45 minsaa kaikin konstein. Niilläki oli välineinä pelkästään meisseli ja rautalankaa :kieh:
Saivat sitte vihdoin ja viimein sen auki. Ei onneks grilliherkut kerenny pilaantua ku oli kylmälaukussa ;)
Ja poikaparka äslken viel pyysi mut sängynviereen ja sano, että mä äiti en saa unta ku mua vieläki vähä jännittää ku ne poliisit yritti sitä ovea auki.
Niin ja 5 v poika oli laittanu ne ovet lukkoon :whistle:

no itselleni kävi aikanaan nuoruudessa niin että menin pankkiautomaatille ja jätin auton käyntiin kun oli talvi ja kova pakkanen.nostin rahat ja kävelin autolle niin joka ikinen ovi autosta lukossa ja vara avaimet vänkärin penkillä.siinä täytyi miettiä hetkinen että sai ovet auki.onneksi oli dx corolla niin oli helppo aukaista se ovi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no itselleni kävi aikanaan nuoruudessa niin että menin pankkiautomaatille ja jätin auton käyntiin kun oli talvi ja kova pakkanen.nostin rahat ja kävelin autolle niin joka ikinen ovi autosta lukossa ja vara avaimet vänkärin penkillä.siinä täytyi miettiä hetkinen että sai ovet auki.onneksi oli dx corolla niin oli helppo aukaista se ovi

Meilläki corolla, miten sait sen oven auki
:o Jeparit teki töitä todella ja tuumas vaan, ettei olis murtovarkaan ainesta meistä kellään ku viis ukkoa touhuaa puoltoista tuntia yhen autonraaton kimpussa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli siitä ikkunatiivisteestä ohut rauta sisään ja siitä se aukesi.kai se oli vielä höntin tuuria mutta on niihin helppo sisään mennä ku tarve vaatii
Aika heleppo nakki sulla, tuota samaa ne yritti ja kauan, mutta millon oli langat mutkalla ja millon jumissa
:whistle:

Yhteistyössä