Mekko päätetty! Entäs sit kengät? *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos noista tarjokkaista pitää valita, etkä lähdekään sinne ostoksille niin ehdottomasti ne punaisen mekon kanssa olleet punaiset sirot kevyet sandaalit. oranssin mekon kangas on sellaista henkäyksen kevyttä, vaatii myös kevyet kengät. kenkien värinen punainen siro esim vihkomallinen tai pyöreämpimuotoinen laukku sopisi loistavasti. rinnaisvärejä oikein käyttämällä tulee rauhallinen mutta "särmä" lopputulos.

ei missään tapauksessa valkoisia kenkiä ja laukkua. tää on vaan sitten mun mielipide :)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Tässä nää punaiset kengät lähemmin, mitä moni on täällä ehdottanut:

quote]

Olisko sittenkin nää? Sirot, keveät, ja vaikkei parhaat mahdolliset väriltään niin paremmat kuintekin kuin mustat tai lilat! Valkeet saattas sopia myös, jos on malliltaan tän tyyliset remmarit!

Laita viel kuva kokonaisuudesta näissä kengissä tai valkeissa, ja entäs laukku? Kun nyt pääsit kuvaamisen makuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
jos noista tarjokkaista pitää valita, etkä lähdekään sinne ostoksille niin ehdottomasti ne punaisen mekon kanssa olleet punaiset sirot kevyet sandaalit. oranssin mekon kangas on sellaista henkäyksen kevyttä, vaatii myös kevyet kengät. kenkien värinen punainen siro esim vihkomallinen tai pyöreämpimuotoinen laukku sopisi loistavasti. rinnaisvärejä oikein käyttämällä tulee rauhallinen mutta "särmä" lopputulos.

ei missään tapauksessa valkoisia kenkiä ja laukkua. tää on vaan sitten mun mielipide :)

Pitäiskö sit olla minkävärinen huivi?

No kertokaahan sit mitä väriä yhdistäisitte tohon mekkoon? Siis kengät, korut, laukku, huivi(/jakku)?

Jos siis musta ei käy, eikä violetti?

Kyllä käy väriltään, mutta koska mekko on kuosiltaan keveä, niin kengätkin pitää olla, muuten näytät siltä kun olis nilkkapainot jalassa!

No kertokaahan sit mitä väriä yhdistäisitte tohon mekkoon? Siis kengät, korut, laukku, huivi(/jakku)?

violetti käy, mutta yksivärisenä eli koko violettina, niissä sandaaleissa oli se joku strassi ja tummaa sinistä. mekossa jo kahta väriä niin tulee liian levoton kokonaisuus, jos kengissä ja laukussa myös useampaa kuin yhtä väriä. violetti käy mainiosti oranssin kanssa :hug:

näissä asuvalinnoissa pitäisi aina muistaa, että vähemmän on enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko sittenkin nää? Sirot, keveät, ja vaikkei parhaat mahdolliset väriltään niin paremmat kuintekin kuin mustat tai lilat! Valkeet saattas sopia myös, jos on malliltaan tän tyyliset remmarit!

Laita viel kuva kokonaisuudesta näissä kengissä tai valkeissa, ja entäs laukku? Kun nyt pääsit kuvaamisen makuun :D

Mun punainen laukku on enemmän sen toisen mekon punainen, ei just näiden kenkien värinen.

Valoisia kokeilin, mutta jotenkin ne (tai siis valkoinen huivi) ei oikein tuntunut sopivan niin hyvin ton mekon kanssa. Oli vähän pliisu.

Mun punainen laukku on enemmän sen toisen mekon punainen, ei just näiden kenkien värinen.

Valoisia kokeilin, mutta jotenkin ne (tai siis valkoinen huivi) ei oikein tuntunut sopivan niin hyvin ton mekon kanssa. Oli vähän pliisu.

Hieno painonpudotus!

Mihin sä pynttäydyt? Mäkään en oo nähny muita vaihtoehtoja mutta tää oranssi mekko on sievä :)

violetti käy, mutta yksivärisenä eli koko violettina, niissä sandaaleissa oli se joku strassi ja tummaa sinistä. mekossa jo kahta väriä niin tulee liian levoton kokonaisuus, jos kengissä ja laukussa myös useampaa kuin yhtä väriä. violetti käy mainiosti oranssin kanssa :hug:

näissä asuvalinnoissa pitäisi aina muistaa, että vähemmän on enemmän.

Sitähän mä oon yrittäny.. Ja siis ne kengät on ihan vaan violetit, ei niissä oo mitään sinistä. Strassi tai mikä lie koriste on kultainen ja kirkkaat kivet. Ja laukku mulla ois tasan samaa sävyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Hieno painonpudotus!

Mihin sä pynttäydyt? Mäkään en oo nähny muita vaihtoehtoja mutta tää oranssi mekko on sievä :)

Kiitos! Lauantaina on ystävien häät. Sinne nyt asua mietitään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Ei mustia kenkiä, liian raskaat. Lilat ja punaiset ei sovi myöskään tuohon. Ota sävy mekon helmasta. Henrietan laittamat oli hyvät. Mekko on hyvä ei tarvi vaihtaa.

Siis mekon helmahan on ihan kirkkaan oranssi? Ei sen värisiä kenkiä oo.. Tai vaikka oiskin, niin en kyllä luultavasti jalkaani laittais..

Pitäiskö sit olla minkävärinen huivi?

huiviksi punainen tai mekon värinen oranssi. huivin ei tarvitse sitten taas olla välttämättä aivan yhtä kevyttä kangasta kuin mekko ettei tule liian haitulainen vaikutelma, ihan tavallinen paksuus käy. noi värit sopii sulle kun sulla on punertavat hiukset. jos meet meikkiin niin silmiin voisi laittaa kokonaisuudelle kontrastiksi esim sitä violettia aavistuksen.

ja äsken piti viestiin laittaa ihan vaan hymiö mutta tulikin tuo halaus, uusi kun olen enkä osaa tätä vielä kunnolla käyttää. :)

näytät mekossa paljon paremmalta jos laitat alle tukevat olkaimettomat rintaliivit. Tuossa kuvassa sinulla ei vissiin niitä ole? näyttää lihavemmalta (kamalalta) kun rinnat roikkuu polvissa.. :/

Nuo punaset kengät on hyvät ja tuo mekko tosi magee! :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
näytät mekossa paljon paremmalta jos laitat alle tukevat olkaimettomat rintaliivit. Tuossa kuvassa sinulla ei vissiin niitä ole? näyttää lihavemmalta (kamalalta) kun rinnat roikkuu polvissa.. :/

Nuo punaset kengät on hyvät ja tuo mekko tosi magee! :)

Joo, laitan paremmat liivit kyllä. :D

Yhteistyössä