Melatoniinista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äippäliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äippäliini"

Vieras
Mulla on määrätty melatonin 3 mg parantamaan unen laatua, tahtoisin noista "äkäisemmistä" nukahtamislääkkeistä eroon ja olen tuota melatoniinia parina iltana kokeillut mut en oikein ota siitä selvää. Se reilun tunnin päästä alkaa väsyttämään mut jos en sinä aikana pääse uneen niin sitten taas valvotaan. Onkohan tää mistä kotoisin vaan jatkanko sinnillä vaan pidemmän aikaa et näkee vaikutuksen paremmin. =)

[QUOTE="Äippäliini";22808785]Mulla on määrätty melatonin 3 mg parantamaan unen laatua, tahtoisin noista "äkäisemmistä" nukahtamislääkkeistä eroon ja olen tuota melatoniinia parina iltana kokeillut mut en oikein ota siitä selvää. Se reilun tunnin päästä alkaa väsyttämään mut jos en sinä aikana pääse uneen niin sitten taas valvotaan. Onkohan tää mistä kotoisin vaan jatkanko sinnillä vaan pidemmän aikaa et näkee vaikutuksen paremmin. =)[/QUOTE]

Pitää syödä pidempään, että tietää onko sillä vaikutusta. Muutama ilta ei siis riitä, vaan tärkeää ottaa lääke säännöllisesti ja suunnilleen samoihin aikoihin illalla. Kun otat sen, rauhoita tilanne ja pidä huoli, että pääset nukkumaan kun uni alkaa hiipiä.

Yhteistyössä