V
vierailija
Vieras
Siis aina jos se näkee pöydälle tms lasketun kännykän, lapsi säntää kuin pikajuoksija kännykän luo, ottaa sen käteen ja paiskaa täysillä lattialle! Se ei edes yritä painella nappeja vaan paiskaa niin kovaa kuin osaa kännykän maahan.
Kun komennan että ei saa, kännykkä menee rikki, lapsi vain nauraa.
Pidämme kännyköitä aina korkeiden kaappien päällä, lataaminenkin tehdään niin korkealla ettei lapsi saa edes jakkaran avulla sitä käsiinsä. Silti aina välillä se onnistuu.
Esim. tänään, olimme lähdössä ulos ja ihmettelin ääneen, että missähän äidin kännykkä on, tarvitsen sen mukaani kin menemme ulos. Lapsi nauraa ja osoittelee kaapin alle. Katson kaapin alle ja kappas, siellä on kännykkäni. Lapsi oli siis löytänyt sen ja paiskannut niin että se liukui kaapin alle. Onneksi ei mennyt rikki mutta kyllä ärsyttää. Ei ollut eka kerta.
Vaikka miten komennan niin ei se tottele. Lapsi täyttää syksyllä kaksi.
Meneekö tämä ohi? Mitä mä teen? Pelkään että se rikkoo jonkun kylässä olevan kännykän kun ei ne osaa niin varoa vaikka sanonkin aina mun tuholaisesta.
Ja siitä se ei voi johtua, että käyttäisin liikaa kännykkää ja lapsi ei saisi huomiota.
Näpyttelen sitä kun lapsi on päiväunilla tai yöunilla.
Joskus päivällä puhun toki puhelimessa mutta en joka päivä.
Mistä tuollainen käytös johtuu?
Kun komennan että ei saa, kännykkä menee rikki, lapsi vain nauraa.
Pidämme kännyköitä aina korkeiden kaappien päällä, lataaminenkin tehdään niin korkealla ettei lapsi saa edes jakkaran avulla sitä käsiinsä. Silti aina välillä se onnistuu.
Esim. tänään, olimme lähdössä ulos ja ihmettelin ääneen, että missähän äidin kännykkä on, tarvitsen sen mukaani kin menemme ulos. Lapsi nauraa ja osoittelee kaapin alle. Katson kaapin alle ja kappas, siellä on kännykkäni. Lapsi oli siis löytänyt sen ja paiskannut niin että se liukui kaapin alle. Onneksi ei mennyt rikki mutta kyllä ärsyttää. Ei ollut eka kerta.
Vaikka miten komennan niin ei se tottele. Lapsi täyttää syksyllä kaksi.
Meneekö tämä ohi? Mitä mä teen? Pelkään että se rikkoo jonkun kylässä olevan kännykän kun ei ne osaa niin varoa vaikka sanonkin aina mun tuholaisesta.
Ja siitä se ei voi johtua, että käyttäisin liikaa kännykkää ja lapsi ei saisi huomiota.
Näpyttelen sitä kun lapsi on päiväunilla tai yöunilla.
Joskus päivällä puhun toki puhelimessa mutta en joka päivä.
Mistä tuollainen käytös johtuu?