Melkein nolottaa myöntää mutta en tiedä mitä antaisin omalle lapselleni lahjaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mun tyttö täyttää siis 5v, ja haluaisin ostaa jotain kivaa, kestävää ja pitkään innostavaa lahjaksi.
Vaatteita saa muilta lahjaksi, ja niitä ostetaan tarpeen mukaan muutenkin joten ei niitä.
Muumitietokonetta olen miettinyt mutta en taida sitä ostaa, kunhan tyttö kasvaa niin opetan sitten ihan oikeaa tietokonetta käyttämään ja pelaamaan.
Nukeista tyttö tykkää muttei mitenkään erityisen paljon kuitenkaan leiki niillä.
Myös lemmikkiä olen miettinyt, mutta sen aika on myöhemmin, 5v on vielä liian pieni huolehtimaan. Tai osaisi tuo huolehtia mun avustuksella, ja varmasti huolehtisikin mutta eläin tarvitsisi myös rauhaa ja en usko tytön malttavan sitä sille antaa.
Vaikeaa, vaikka itsehän mun pitäs tyttöni tuntea. Voisiko teiltä löytyä hyviä vinkkejä? :)

Nuo ompelukortit olikin muuten kivoja, mulla oli niitä pienenä :)

Jos mä vien tytön itse valitsemaan niin haluaa jotain krääsää, vaaleanpunaista ja ihanaa jne, mutta ne on sitten seuraavana päivänä jo kaapin pohjalla tilaa viemässä. Tyttö ei ole mikään prinsessatyyppi, joten korutkin jää odottamaan josko niitä myöhemmin käytettäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
osta sellasia pahvisia kortteja joihin voi tylpällä neulalla ommella ääriviivat ja sit värittää koko komeuden. mä tykkäsin pienenä noista.

Minä myös rakastin noita kortteja!!

Mulle kanssa just pari päivää sitten tuli mieleen, että noi olisi kivoja tytölle. Missäs niitä myydään? Ketjuliikkeitä/Marketteja? Oisko jotain nettikauppaa?

POtkulauta (kunnollinen), nintendo DS, paperinuket, nukkekoti. Tai jos sun tytto tykkaa vaalleanpunaisista hopsottimista, niin osta sitten sellaisia. Kaikki 5 v:han noista pinkeista unelmista yleensa tykkaa. Ei kai kaiken tarvitse kestaa lopuuikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
osta sellasia pahvisia kortteja joihin voi tylpällä neulalla ommella ääriviivat ja sit värittää koko komeuden. mä tykkäsin pienenä noista.

Minä myös rakastin noita kortteja!!

Mulle kanssa just pari päivää sitten tuli mieleen, että noi olisi kivoja tytölle. Missäs niitä myydään? Ketjuliikkeitä/Marketteja? Oisko jotain nettikauppaa?

Suomalaisessa kirjakaupassa on. Itsellä myös ajankohtainen aihe tuo lahjan keksiminen. Ihan kuin itse olisin ap. Tyttö on 5 v. ja ei oikein leiki millään erityisellä. Kaikkia krääsä"aarteita" on ja niitä toivoisi (jos ostaisin). Itse juuri Suomalaisessa kirjakaupassa katselin noita ompelujuttuja, mutta myös sitä muovailtavaa massaa joka kovettuu. Niistä ehkä olisi kiinnostunut. Muuten on ideat ihan hukassa...

Yhteistyössä