Melkein taaperon imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xingyao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

Xingyao

Vieras
Minulla vauva kohta vuoden. Ja imetys täysillä vielä päällä. Päivät olen yrittänyt vierottaa, eli nokkamukilla ja pullolla, mutta se on vaikeaa..Tissit turpoavat ja kipeytyvät ja vauva vetelee niitä tyyliin, etkö jo tajua antaa tissiä..?
Olen heltynyt, eikä ole onnistunut.

Miten ihmeessä te muut olette vierottaneet vauvan tissiltä?
Tai miten aiotte tehdä sen?

Voisin olla varmaan kovanakin ja pitää tissini itselläni, mutta on kyse kuitenkin vain pienestä vaavista..en pysty!

Toisaalta, mitä pahaa on imettää vaikka vähän yli vuoden ikäistäkin?
Yöt nukkuu hyvin pikkuinen, ilman tissiä. Aamulla 6 aikaan syö tissiä ja nukkuu sitten jonnekin 8.00.

Siis haluatko vierottaa vai et?

Jos haluat niin annat rintojen täyttyä ja tyhjennät sitten vaan sen mikä on pakko ja annat nokkamukista maidon. Korviketta tai tavallista, riippuen kumpaa teillä käytetään.

Eihän siinä mitään pahaa ole jos imettää.. nyt sinun pitäisi ehkä itsellesi vaan selvittää että oletko vierottamassa vai et:D

Ei kai tuossa mitään kiirettä kannata pitää. Pikku hiljaa mun poika tuon ikäisenä jätti päiväsyömiset, kunhan oli muuta tekemistä tarpeeksi. Lopulta jäljellä enää ilta- ja aamutissit, iltakin onnistuttiin jättämään pois 1 v2 kk iässä ja viimeisenä sitten aamutissi, joka tuntui olevan pojalle tärkein... eli en yrittänyt korvata mukista annettavalla maidolla sinänsä, ruuan kanssa annoin vettä, ja rinnalla olo vain "unohtui" pojaltakin kun tehtiin päivisin muuta.

Yhteistyössä