I
ikuinen laihduttaja
Vieras
Miksen mä voi laihtua nopeasti niinku muut
Nyt on (tai OLI) tavoitteena painaa 65 syyskuun alkuun mennessä, kun ennen juhannusta oli jo alle 70. Mut nytpä on sit taas ollut kuukausi jumistusta ja junnausta... Siinä vaiheessa kun lähtee, mulla lähtee max 500g vkossa. Eli se on taas sit ihan mahdottomuus päästä tohon lukuun 1,5 kuukaudessa
.
Täytän 30 vuoden lopussa ja mun "unelma" oli painaa siihen mennessä 62, mutta mahdottomalta alkaa tuntua tuokin. Ketuttaa, potuttaa ja VITUTTAA!
Anteeksi purkautuminen. Täyskarppaukseen en suolistovaivojen takia pysty (kun joku sitä kohta ehdottaa). Syön suunnilleen näin:
Aamupala: 2 palaa ruisleipää ja kahvia
Lounas: "tavallista" ruokaa, puolet lautasesta salaattia
Välipala: hedelmä
Päivällinen: lihaa/kalaa/kanaa ja salaattia
Iltapala: rahka vähäkalorisella mehukeitolla
En syö lounaalla perunaa, täysjyväriisiä tai -pastaa. Noin 2 vkon välein syöpöttelen kalorit yli, mutta teen senkin kohtuudella...
Niin ja tiputtanut olen jo liki 20kg.
Täytän 30 vuoden lopussa ja mun "unelma" oli painaa siihen mennessä 62, mutta mahdottomalta alkaa tuntua tuokin. Ketuttaa, potuttaa ja VITUTTAA!
Anteeksi purkautuminen. Täyskarppaukseen en suolistovaivojen takia pysty (kun joku sitä kohta ehdottaa). Syön suunnilleen näin:
Aamupala: 2 palaa ruisleipää ja kahvia
Lounas: "tavallista" ruokaa, puolet lautasesta salaattia
Välipala: hedelmä
Päivällinen: lihaa/kalaa/kanaa ja salaattia
Iltapala: rahka vähäkalorisella mehukeitolla
En syö lounaalla perunaa, täysjyväriisiä tai -pastaa. Noin 2 vkon välein syöpöttelen kalorit yli, mutta teen senkin kohtuudella...
Niin ja tiputtanut olen jo liki 20kg.