Menee hermot äitiini :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkunen

Vieras
Äitilläni on nyt joku ihme tyyli tullut kun työttömäksi joutui,
hän soittelee minulle aamulla klo 5.00
Nauraa kun sanon ettei soittaisi näin aikasin kun koko talo (lapset) herää :(
Hänestä tämä on hauskaa ja hänestä kyllä kuuluisi herätä näin aikasin tekemään lapsille aamupalaa?

Viimeinen niitti oli kun miehelläni vaihtelee työajat (keikkatyö)
Ja hän taas soitti klo 5.00 nauraen että HERÄTKÄÄ.

Ei auttanut ei
vaikka mieheni murahti äidilleni.
Ja juu, ei olla teiniperhe vaan ihan "aikuisia" kai :D

Mielellään en äänettömällä luuriani pidä sillä koskaan ei tiedä jos onkin oikeasti jotain asiaa,
joutunut sairaalaan tms.

Nyt sitten olen kuitenkin pitänyt äänettömällä luuriani,
ja nyt äidilläni riemu repesi kun ei saanut minua soitettua hereille klo 5.00
Äidilläni kun on erinäisiä sairauksia appivanhemmista puhumattakaan mutta tosin he nyt ilmoittavat kai miehen luuriin,
mieheni puh.numeroa äitini ei tiedä juuri näistä älyttömistä soitoista johtuen.
hmm, siitäkin saanut kuulla kuinka ei vävypojan puhelinnumeroa hänelle kerrota, miksiköhän ;)

Joten oikeasti koskaan ei tiedä jos on joutunut viimeiselle matkalle :(
Mutta pakko kai se vaan on jatkossakin laittaa puhelin äänettömälle yöksi ja jos näin ikävästi on käynyt niin toivoa että minulle soitetaan sitten klo 6.30 jälkeen.

Eli kai minä haluisin saada neuvoja miten äiti tajuamaan ettei soittele tahallaan yöllä ja herätä koko taloa kun sieltä voi oikeasti joskus tulla se oikea ja vakavakin puhelu keskellä yötä jolloin olen vastaamatta kun luuri äänettömällä.

Olen sanonut äidilleni että ei ihan oikeasti soittele meille klo 5.00 mutta hänen mielestään minä liiottelen ja keksin omiani :O
Ja hän on soittanut meille juurikin 6.30-7.00 aikoihin.

Tai onko jollakin toisellakin näin itsekeskeistä äitiä/vanhempaa?
Ja kuinka tulee toimeen, tekeekö teillä joku näin sairasta pilaa että nauttii kun sa toisen hereille jne.

Kuulostaa kyllä oikeasti jo sairaalta. Pitäisi luurin äänettömänä enkä olisi huolissani heidän sairauksistaan. Tuollaisessa tilanteessa voisi jo oikeasti ottaa etäisyyttä ihmiseen enkä ainakaan oma-aloitteisesti olisi tekemisissä.

No ei oo kyllä kaikki pääkopassa kohdillaan jos tuollasta tekee. Pitäsin puhelimen äänettömällä. Kyllä viranomaiset saa miehesi nron kaivettua jos on tarpeen. Soittasin sit ite aamulla kun olisin herännyt ja ehdin.
Kunhan tarpeeksi pitkään ollu puhelin niin ettei ole tullut soittoja niin sit voisin taas kokeilla laittaa äänet päälle. Ja äidlilles voit sanoa suoraan että hänen takiaan ei ole äänet päällä.

Niin, näin ajattelin itsekin :)
Viimeksi tänään aamulla klo 5.00 oli äitini koettanut soittaa ja oli niin vihainen kun oli luuri äänettömällä.
Sanoin TAAS tänäänkin hänelle suorat sanat ja taas vinkui kuinka olen itsekäs kun en häntä ajattele.
Harmittaa vaan tilanne mutta minkäs teet :(

Tietysti laitat puhelimen yöksi äänettömälle. Äitisi ei saa nukuttua, joten hän haluaa, ettet sinäkään nuku. Se on kiusaamista, jota tuskin saat puhumalla loppumaan.

Onkohan äidilläsi alkamassa joku sairaus. Eikö dementiat ja altshaimerit (joo joo, en osaa kirjoittaa) ala juuri tuollain, että alkaa jotain todella outoa ja usein aggressiivista käytöstä ilmenemään.

Yhteistyössä