Menee hermot naapuriin!!!

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Tästä kerrostalon takapihalta alkaa heti omakotitalon tontti, n. 50m meidän parvekkeesta ja kaksi kertaa viikossa tuon talon akka päräyttää ruohonleikkurin käyntiin klo 21.00, just ku meidän lapset yrittää nukkua |O Ja siinä se sitten kaikessa rauhassa leikkelee seuraavat 1,5h :headwall: Eikö tosiaan muuta aikaa keksi :kieh:

No jos sekin on saanut lapset just nukkuun eikä voi ajaa ruohoa lasten ollessa hereillä? Mä esim teen lähestulkoon kaikki työt vasta lasten nukkumaanmentyä, kun ei oikeen oo vaihtoehtoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Alkuperäinen kirjoittaja äimänä:
No mikset sano sille?

No minkäs sille voi, kai se saa omalla pihallaan ajaa nurmikkoa koska lystää |O

Juu tottakai voi, mut jos rouvalla ei oo pieniä lapsia niin ei ehkä ymmärrä ottaa huomioon. Jos itsellä olis vastaava tilanne ja tapa ajaa ruohoa illalla (kun viilenee varsin ymmärrettävää kyllä ) ja siitä kävis joku mulle ihan nätisti sanomassa niin kyllä ajelisin sitä nurtsia johonki toiseen aikaan =)

Olet ilmeisesti opettanu lapses nukkumaan täydessä hiljaisuudessa, hiiviskelet ja supiset heidän nukkuessaan, jos ruohonleikkuri heidän nukkumistaan häiritsee? Sehän on niin tasainen surina että moni lapsi just nukahtaa sellaiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet ilmeisesti opettanu lapses nukkumaan täydessä hiljaisuudessa, hiiviskelet ja supiset heidän nukkuessaan, jos ruohonleikkuri heidän nukkumistaan häiritsee? Sehän on niin tasainen surina että moni lapsi just nukahtaa sellaiseen...

Jos lapset nukkuu, niin ei ne siihen herää, mutta nukahtaminen onkin vaikeampaa, kun ihan vieressä pörisee joku ikivanha ruohonleikkuri.

Illalla on sopivan viileää leikata ruoho, ja meidän lapsia ei ruohonleikkuri häiritsisi (mun uniani kyllä, muttei lasten).

Ymmärrän silti, että ärsyttää; voisihan sen ruohon leikata vaikka klo 20-21:30.

Jos lapset nukkuu, niin ei ne siihen herää, mutta nukahtaminen onkin vaikeampaa, kun ihan vieressä pörisee joku ikivanha ruohonleikkuri.

Osta sille naapurille uusi kone :D niin on hiljaisempi pörinä :D

No vie nukkumaan vartti aiemmin?

Mulla on sellainen käsitys, et omakotialueellakin on hiljaisuus öisin. Me vältetään nurmikon leikkaamista aikaisin sunnuntaiaamuna tai moottorisahan käyttämistä iltaisin yhdeksän, kymmenen jälkeen. Mun mielestä ei tahallaan tarvii möykätä yötä myöten, jos ei asu yksinään keskellä korpea.

Yhteistyössä