menee hermot tohon mieheen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh!!

Vieras
Miten voi aikuinen mies käyttäytyä niin lapsellisesti!?

Mies lähti 12 aikaa päivällä haastatteluun, vähän pidemmän matkan päähän.
Kotiin sanoi tulevansa 17-18 aikaan.

Soitin 18 aikaan että millon tulee. No ei vielä.
Seuraavan kerran soitin 19.30. Ei vieläkään.
21 viimeks puhuttiin, sanoi lähtevänsä ajamaan tänne.
Ei tiennyt kauan menee. Kuitenkin korkeintaan 1,5h.

Nyt kello siis 00, päivä vaihtunu.
Mies ei kotona, ei vastaa puhelimeen, ei tekstiviestiin.
Muutenkin tosi äreänä kun aikaisemmin puhuttiin.. Ei edes vastannut puhelimeen kun soitin pari kertaa, itse soitti siitä jonkun 15min kuluttua ja sanoi ettei kuullut puhelua. Outoa, puhelinta ei ikinä sillon kuulla kun minä soitan :)

Mikähän lie tullut.. "esteenä".. huoh.

Voi jestas, niin tuttua juttua...Mun exä oli samanlainen ja syynä oli ryyppääminen, ei naiset niin kun mä aluks luulin..Mutta jos miehes on autolla niin I don't know? Mut kauheelta tuntuu, onneks mun ei tarvii enään tota samaa tuskaa kokea, toivottavsti tää on teillä joku yksittäinen kerta ja hyvä selitys. Ei oo muuten herkkua elämä jos jatkuu..Voimia!

[QUOTE="minä";22177807]Voi jestas, niin tuttua juttua...Mun exä oli samanlainen ja syynä oli ryyppääminen, ei naiset niin kun mä aluks luulin..Mutta jos miehes on autolla niin I don't know? Mut kauheelta tuntuu, onneks mun ei tarvii enään tota samaa tuskaa kokea, toivottavsti tää on teillä joku yksittäinen kerta ja hyvä selitys. Ei oo muuten herkkua elämä jos jatkuu..Voimia![/QUOTE]

Ei oo eka kerta kun ei puhelimeen vastaa.. Monesti lähtenyt esim. yöllä kaverinsa kanssa jonnekin käymään (ite oon sillon ollu jo nukkumassa) ja tullut aamulla vasta kotiin. Maanantaina tuli vasta 12 aikaan päivällä. Ja ei puhelimeen voitu taaskaan vastata.
Mies ei juo oikeastaan ikinä, autolla on. Ei kauaa tätä enää jaksa. Ootan taas innolla miehen selitystä..

Jos tää ei oo provo, ni sit sulla on pettäjämies talossa!!! Epäilytti vaan toi sun laittama hymynaama tonne loppuun...

Se oli vaan semmonen v-tutus hymiö.
Pettämistä oonki miettiny.. Ja oon sille kannalle jo vahvasti kääntymässä!
Harmi vaan, toinen lapsi tulossa että näinhän just sen miehen pitää toimia että perhe pysyy kasassa.. Ja tääkin käytös alko vasta hetki sitten.

[QUOTE="minä";22177842]Voi että mikä tilanne! Parisuhde terapiaan mars![/QUOTE]

Se oliskin hyvä, jos mies suostuis puhumaan siellä edes mitään..
Kotona ei ainakaan puhu mistään mitä ite on tehny, sitten kun tänne kotia saapuu joskus niin syyllistää aivan varmasti mua tai on miettiny valmiiks jonku pettämättömän selityksen. HUOH

Anteeks nyt vaan "?" ,mutta mä osaan asettua ap:n asemaan ja noi sun tekstit on kyl aika satuttavia, tilanne muutenkin on ihan kauhee, niin ei tarvii varmaan sitä suolaa sinne haavaan enään heittää. Mutta mä lähden nyt nukkumaan, ettei tarvii mun kommenttiin kommentoida, vaan voit itse vaan miettiä jos itse olisit ap:n asemassa. Ai kauhee kun mua niin ahdistaa ja sattuu ap:n puolesta!!!!

ap:
Ei sun tarvi todellakaan tollasta kestää, mutta ei sun tarvii hänestä erotakkaan. Pitää tehdä töitä suhteen eteen ja terapia on monia auttanut. Me kävimme exäni kanssa myös terapiassa ja vaikka missä, mutta alkoholismi ei hänestä poistunut niin minun oli lähdettävä.

[QUOTE="minä";22177853]Anteeks nyt vaan "?" ,mutta mä osaan asettua ap:n asemaan ja noi sun tekstit on kyl aika satuttavia, tilanne muutenkin on ihan kauhee, niin ei tarvii varmaan sitä suolaa sinne haavaan enään heittää. Mutta mä lähden nyt nukkumaan, ettei tarvii mun kommenttiin kommentoida, vaan voit itse vaan miettiä jos itse olisit ap:n asemassa. Ai kauhee kun mua niin ahdistaa ja sattuu ap:n puolesta!!!!

ap:
Ei sun tarvi todellakaan tollasta kestää, mutta ei sun tarvii hänestä erotakkaan. Pitää tehdä töitä suhteen eteen ja terapia on monia auttanut. Me kävimme exäni kanssa myös terapiassa ja vaikka missä, mutta alkoholismi ei hänestä poistunut niin minun oli lähdettävä.[/QUOTE]

Oon tuolle miehelle sanonu että kauaa en tommosta jaksa kattoo, tuskin ottaa tosissaan.
Oon myös sanonu että vastais edes puhelimeen vaikka mitä tekiski.
Tietää että en pysty nukkumaan jos ei voi vastata ja kertoo missä on tms. :(

Erokin olis niin vaikeeta! Ja yksin en varmaan jaksaisi, ainakaan nyt tässä tilassa.

[QUOTE="minä";22177853]Anteeks nyt vaan "?" ,mutta mä osaan asettua ap:n asemaan ja noi sun tekstit on kyl aika satuttavia, tilanne muutenkin on ihan kauhee, niin ei tarvii varmaan sitä suolaa sinne haavaan enään heittää. Mutta mä lähden nyt nukkumaan, ettei tarvii mun kommenttiin kommentoida, vaan voit itse vaan miettiä jos itse olisit ap:n asemassa. Ai kauhee kun mua niin ahdistaa ja sattuu ap:n puolesta!!!!

ap:
Ei sun tarvi todellakaan tollasta kestää, mutta ei sun tarvii hänestä erotakkaan. Pitää tehdä töitä suhteen eteen ja terapia on monia auttanut. Me kävimme exäni kanssa myös terapiassa ja vaikka missä, mutta alkoholismi ei hänestä poistunut niin minun oli lähdettävä.[/QUOTE]

Ei oo tarkotus heittää suolaa mihinkään, ja musta on hienoa,että sä heittäydyit ap:n asemaan..Niinhän mäkin teen.Ja usko pois. Kokemusta on!

Kyllä ihminen voi muuttua kahdessa viikossa, jos esim kohtaa silloin naisen jonka kanssa sit ryhtyy suhteeseen yms..

Mieti ap tapahtuko kaks viikkoa sitten jotain mikä vois selittää tän?

Ei kahdessa viikossa ihminen muutu.Jossain siellä se perusta on ollut jo paljon ennemmin.Ihastus voi syttyä jo päivässä,mutta systemaattiseen pettämiseen vaaditaan paljon enemmän..

mistä sitä tietää, jos vaikka apn mies järjestää jotain yllätystä? häitä, jos ette oo vielä naimisissa? :D positiivisuutta hieman kehiin :)

No mutta... eihän palstalaisten miehet ole tuollaiseen kykeneviä! Nehän on pääsääntöisesti ihan paskoja. Mutta kyllä mäkin tässä kohtaa veikkaisin toista naista, jos kerran käytös muuttuu yhtäkkiä niin totaalisesti :(.

Yhteistyössä