menee HERMOT (vinkkejä kaivataan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt huutoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt huutoon

Vieras
Meidän 1,5v siirtyi pinnasängystä jatkettavaan, alku meni hienosti jäi sinne ja nukahti
Mutta ny 5 päivää sitten alko temppuilee ja alettiin sit unikoulu. Menee klo 20 nukkumaan ja loppujen lopuksi klo 22 vasta nukahtaa.
mitä me teemme väärin, minä puhun tytölle että nyt nukkumaan tässä on sinun sänkysi aa-aa ja sanon hyvää yötä. Likka tulee 30sekan päästä kun ovi on sulkeutunut joten olen passissa oven takana, ovi aukeaa vien tytön sänkyyn. ovi kiinni ja sama jatkuu seuraavat 2 tuntia

Ja tätä on jatkunut jo 5 PÄIVÄÄ Ja nyt menee hermot!!!! Pinnasängyssä kun nukku niin hän nukahti, nyt ei enää millään. Mies iltavuorossa paljon ja 2 muutakin lasta jotka pitää nukkumaan pistää ja iltapalat tehdä
mä en kestä enää, laitoin matkapinna sängyn tytön huoneen lattialle ja tytön sinne huutaa ja nyt onkin jo hiljaista eli nukahtanut

Mitä mä teen väärin!!!!!!!!!Siis mä itken ja on paha olo ja tunne että epäonnistun

ole epäonnistunut,
penskat vaan kokeilee ja aika pieni tuo on puoltoistavuotias..
oiskos ollu parempi siinä pinnasängyssä
jaksamista..
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt huutoon:
Meidän 1,5v siirtyi pinnasängystä jatkettavaan, alku meni hienosti jäi sinne ja nukahti
Mutta ny 5 päivää sitten alko temppuilee ja alettiin sit unikoulu. Menee klo 20 nukkumaan ja loppujen lopuksi klo 22 vasta nukahtaa.
/quote]

Samaa mietin, miksi lapsi ei olisi voinut vielä nukkua pinnasängyssä?Turha siinä on hermojaan menettää. Muutaman kuukauden päästä voisi hyvinkin olla valmiimpi isoon sänkyyn siirtymään ja asia onnistuisi kuin itsestään.

lähinnä ajattelin aikaisemman kokemuksen kannalta tuota siirtymistä jatkettavaan, aikaisemmat ovat siirtyneet tuossa vaiheessa. Ja tämänkin lapsen kanssa se alku meni loistavasti ja sitä kesti 2 viikkoa joten se meidän pinnasänky on matkannut takaisin mieheni exän luokse. Ei ole enää muuta kuin matkapinnasänky. Kaiketi sitten sillä mennään vielä vähän aikaa

Kiitoksia teille, täytyy miettiä ja puntaroida mitä tekis

meillä tyttö meni omaan isojen tyttöjen sänkyyn jo noi vähän päälle yksi vuotiaana :) ja hyvin on menny välillä nousee sängystä leikkiin mut menee ite takasin ja nukahtaa "yksin" omaan huoneeseen :) tyttö nyt siis 1,5v..

Mä kokeilin sillein et aluks ovi auki ja istuin sillein et lapsi näki mut ja sitten siitä pikkuhiljaa ovee raolleen aina vaan vähemmän ja lopulta ovi kiini..myt käy tyttö ite tyrkkäämässä oven kii jos jätän raolleen!

Yhteistyössä