menee kohta hermot vartijan kans joka seuraa kaupassa:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
koskaan en ole tehnyt mitään väärää,enkä tule tekemäänkään.minulla ei ole aikomustakaan varastaa mitään ,tuloni on 2500e kk ja miehellä myös,,,ruokaan on kuukaudessa rahaa 2000e,eli hyvin saa ruoat. no ainakun menen tohon lähikaupaan niin oikeesti se vartija seuraa mua ihan koko ajan. siis melkein perseessä kiinni...tai jos meen johonkin hyllylle niin kohta se tulee sinne toiselta puolelta... ja iso on kauppa ,niin miksi se mua kyttää?ja kun meen parkkipaikalle niin seuraa uloskin,muka kattomaan onko liikaa kärryjä ulkona... tai sit vaan kuvittelen:O niin ja sit kun meen kassalle niin se menee sinne käytävälle seisoon ja kyttää koko ajan. ja ihan normaalin näköinenkin oon,että senkään vuoksi en pitäisi olla epäilyttävä:(menee kohta hermot kun aina mua seuraa

[QUOTE="höh";24527133]Jos sä muistutat jotain myymälävarasta, samannäköinen kun joku ketä pitää seurata? TAi ootko manne tai muuten musta?[/QUOTE]

ihan tavallinen oon...en oo manne enkä musta.. mäki mietin et jos se on ihastunu muhun:D

Yhteistyössä