Menee kyllä hermot anoppiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
Änkesi tänne kylään koiransa kanssa, vaikka oli sanottu että koiraa ei saa tuoda. Mutta kun sen kultsinmurupuppeliduudeli ei voi olla minuuttiakaan yksin kotona! Ei siinä mitään, jos koiransa osaisi käyttäytyä. Mutta kun meilläkin on koira, eikä se osaa.

Sanoin anopille, että pitää koiransa koko ajan sylissä, kun se räyhää ja on aggressiivinen meidän koiralle, joka on sentään omassa kodissaan. Anopin mielestä meidän koira taas olisi pitänyt laittaa toiseen huoneeseen, "ettei mitään satu ja tää on niin pieni".

Kun kieltäydyin tosta, niin anoppi pyysi mua pitämään sitä raivovenkulaa välillä sylissä, kun hän ei jaksa. Sanoin, että vie autoon se.
Olisin pitänytkin, jos sitä saisi siitä rähjäämisestään komentaa, mutta kun ei! Perkele.

Eihän se sen koiran vika ole vaan tyhmän omistajan.
Kiitos kun sain avautua!

Siis niiden koirien pitää saada "otella" jotta ne saavat hierarkiansa selville. Ei ne mitään verisiä tappeluita pidä eikä koiralle ole mitään haittaa vaikka toista näykkäisevät!! Haloo, ne on koiria!!

No seuraavaksi kiellät ovesta sisään astumisen, jos koira taas kainalosta kiellosta huolimatta. Eikä mitään vastaväitteitä, tai voi tulla toki tai tulisikin, mutta siinähän tulisi, teidän koti, teidän säännöt, piste.

Alkuperäinen kirjoittaja ksjfajsdl:
Siis niiden koirien pitää saada "otella" jotta ne saavat hierarkiansa selville. Ei ne mitään verisiä tappeluita pidä eikä koiralle ole mitään haittaa vaikka toista näykkäisevät!! Haloo, ne on koiria!!

Mä olen oman koirani laumanjohtaja, sen ei tarvitse selvitellä välejään ulkopuolisten koirien kanssa meidän kotona. Jos sen joku tekisi, se olisin minä.

Alkuperäinen kirjoittaja aargh:

Mä olen oman koirani laumanjohtaja, sen ei tarvitse selvitellä välejään ulkopuolisten koirien kanssa meidän kotona. Jos sen joku tekisi, se olisin minä.

Sä oot varmaan se sama joka antaa hyviä kommentteja esim. laste kaupassa käyntiin ja aliravitun lapsen syömiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja seura:
No seuraavaksi kiellät ovesta sisään astumisen, jos koira taas kainalosta kiellosta huolimatta. Eikä mitään vastaväitteitä, tai voi tulla toki tai tulisikin, mutta siinähän tulisi, teidän koti, teidän säännöt, piste.

Näin on, mies saa puhua äitinsä kanssa koira-asiat, mutta tänne ei ole kyllä tulemista enää tolla lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sä oot varmaan se sama joka antaa hyviä kommentteja esim. laste kaupassa käyntiin ja aliravitun lapsen syömiseen![/quote

Miten niin?
Päin vastoin. Koirapsykologiassa, koiran ei katsota toimivan samoin kuin ihminen. Olet väärillä jäljillä ;)

Peesi.

Yhteistyössä