E
elämänkevät
Vieras
Onko se jotain pätemisen tarvetta vai haluaako monet äidit tehdä itsestään vauvan elämän keskipisteen? Siis moni tuttuni hyysää alle 1v ikäistä vauvaa, joka inahdukseen oikeasti JUOSTAAN hätiin ja hyssytellään ja ihmetellään (ei mikään hätäitku tms) .. Isien ei anneta hoitaa vauvaa rauhassa koska he ei kuulema OSAA ja vain äiti tietää, isien ei anneta reagoida esim vauvan itkuun vaan äiti ryntää paikalle... ja vauvalle ei anneta "omaa aika" vaan koetaan että on huono äiti ellei leikitä vauvaansa 24/7.. ja hoitoon ei voi viedä tunniksikaan kun on niin ikävä ja sitten on taas se huono äiti?? Kaikilla näillä siis esikoinen.
Mä olen varmaan sika huono äiti ku kannustan vauvaani tutkimaan ympäristöä ominpäin (esim kotona), en hyysää perässä koko aikaa enkä "omi" vauvaa jne jne..Itkuihin toki vastaan mutten hysterisoi joka itkun tyrskettä ellei ole hätä..
Mä olen varmaan sika huono äiti ku kannustan vauvaani tutkimaan ympäristöä ominpäin (esim kotona), en hyysää perässä koko aikaa enkä "omi" vauvaa jne jne..Itkuihin toki vastaan mutten hysterisoi joka itkun tyrskettä ellei ole hätä..