meneekö siivoominen tosiaan oman lapsen näkemisen edelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huihui

Vieras
ehkä turha provosoiva aloitus mut siis sovittiin pari pvää sitte et neiti menee isälleen noh kymmenen jälkeen illalla tulee viestiä " en mä voikkaan olla huomenna tytön kans vaik kuin haluaisin ko on vähän niinku siivous päivä" Meinasin revetä nauruun.. mut joo olin jo lypsänykki ni kysyin eiks sitä voi siirtää ni tuli viesti "Ei ko oon alotellu jo"
yks yö se ilmottaa et kai mäkin oon sit siellä huomen tytön kans ko ko hän ei ehdi koko aikaa kattoo "noh mitä hommia eiks mikää muu pvä sit sovi? "ei oikeestaan ja ihan normi koti hommia" olin siellä sit kans ja odotin et sil olis kauheest kaikkee mut se vaan imuroi..ja siinä ,meni vartti.

oli pakko ko ketuttaa

Ehkä sillä on oikeesti jotain menoa, muttei kehtaa sanoo. Vai voisko se "pelätä" olla lapsen kanssa? Onko paljon ollut kaksistaa, kun haluais et sä olisit siinä mukana?

No en mä sinuna täällä kyselis että meneekö siivoaminen oman lapsen edelle, vaan kysyisin mieheltä suoraan ja sitten sanoisin että nyt sen on ratkaistava että haluaako se tavata sitä lastaan vai ei. Jos on jotain sovittu, niin se kanssa pidetään, ellei olla sairaalassa tai ruumishuoneella.