Menetätkö sinä työkykysi jos sinua kerran taputetaan pepulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko.
Selkää ei saa koskaan kääntää asiakkaille eikä potilaille ja jäädä itse turvattomaksi mihinkään nurkkaan. Miehellähän olisi voinut olla retkikirves ja sillä humauttanut myyjää pakaralle läppäsyn sijaan.
Ja esim. täll. tilanteen mahdollisuus on voinut tulla mieleen. Tai ehkä on tullut myyjä kiusatuksi, raiskatuksi aiemmin ja reaktio tilanteeseen on voimakkaampi kuin ehkä sellaisilla joilla ei ole täll. tilanteita menneisyydessä.
Ei voi koskaan tietää, mitä tuntemattomien asiakkaiden päässä menee eivät ole välttämättä kovin terveitä.

En usko.
Selkää ei saa koskaan kääntää asiakkaille eikä potilaille ja jäädä itse turvattomaksi mihinkään nurkkaan. Miehellähän olisi voinut olla retkikirves ja sillä humauttanut myyjää pakaralle läppäsyn sijaan.
Ja esim. täll. tilanteen mahdollisuus on voinut tulla mieleen. Tai ehkä on tullut myyjä kiusatuksi, raiskatuksi aiemmin ja reaktio tilanteeseen on voimakkaampi kuin ehkä sellaisilla joilla ei ole täll. tilanteita menneisyydessä.
Ei voi koskaan tietää, mitä tuntemattomien asiakkaiden päässä menee eivät ole välttämättä kovin terveitä.
Jo on vaarallista hommaa olla kaupassa töissä...

En kyllä ikinä asioisi tuossa vihervasemmistolaisten asuttamalla kulmakunnalla. Pitää olla päässä vikaa jos haluaa asua Piritorin nurkilla.

Ehkei kaupan myyjä niillä nurkilla asukaan.
Huom! ei ole parvekettakaan. Tosin, jos sell. olisi voisi tulla pakokaasut sisälle.

Kerrostalo | 1h + avokeittiö + kph
Hämeentie 38, Kallio, Helsinki
Hinta
295 000 €
Koko
35 m²
Vuosi
1935

Ehkei kaupan myyjä niillä nurkilla asukaan.
Huom! ei ole parvekettakaan. Tosin, jos sell. olisi voisi tulla pakokaasut sisälle.

Kerrostalo | 1h + avokeittiö + kph
Hämeentie 38, Kallio, Helsinki
Hinta
295 000 €
Koko
35 m²
Vuosi
1935
Järjetöntä maksaa liki kymppitonni neliöltä kulmilta jossa käydään avointa huumekauppaa, mut sehän ei ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

Nyt Hämeentiellä körää vain dösät ja nehän eivät kuulemma pöllyttele pakokaasuja.

Useamman kerran olen työssä tullut taputelluksi. En menettänyt työkykyäni. Suurin taputteluinto taitaa olla vaihdevuosi-ikäisillä, koska minua taputelleista naisista puolet on kuulunut tuohon joukkoon.
Nuoren naisen suorittama taputtelu yhdistettynä vihjailevaan katseeseen on miellyttävä ja selkeä signaali. (y)

een, mutta antaisin iltaledelle ison haastattelun jutusta
Amerikassa jos asuisit, voisit tehdä asiasta ensiksi dokkarin telsuun, sitten lukemattomien haastattelujen jälkeen elämänkerta kirjasarjan ja lopulta susta tehtäis elokuva....sun roolia näyttelis joku läähpuuh Hollywood hottis ja mies näyttelijän saisit itse valita osaansa.

Amerikassa jos asuisit, voisit tehdä asiasta ensiksi dokkarin telsuun, sitten lukemattomien haastattelujen jälkeen elämänkerta kirjasarjan ja lopulta susta tehtäis elokuva....sun roolia näyttelis joku läähpuuh Hollywood hottis ja mies näyttelijän saisit itse valita osaansa.
vautsi ja sit mä olisin rikas ja elelisin kuin herr, ei kuin siis sinkut. asustelisin lapissa levin huipulla lasi-iglussa kissoineni. saunassa kävisin taksilla kylpylähotelissa jne. ois se makeeta

• Tykkää
Reactions: Elena777
vautsi ja sit mä olisin rikas ja elelisin kuin herr, ei kuin siis sinkut. asustelisin lapissa levin huipulla lasi-iglussa kissoineni. saunassa kävisin taksilla kylpylähotelissa jne. ois se makeeta
Ja susta ois joka viikko iltiksen ja seiskan lööpeissä isot huhu jutut siitä kenen kanssa sut on nähty eripuolilla Suomea ja siitä miten vilauttelit paikallisessa kaupassa ja siitä miten sun hovimestari jäi kiinni kännissä ajamisesta.:o

Yhteistyössä