V
"vieras"
Vieras
Olen alkanut raskausaikana pelätä kovasti mieheni menettämistä. En pelkää sitä että hän jättää minut, vaan pelkään hänelle sattuvan jotain. Nytkin istun kotona sydän syrjälläni kun mies lähti pyöräillen keskustaan. Onhan tuo tehnyt saman lenkin pyörällä monta kertaa, mutta viime aikoina olen alkanut pelätä, että hän jää auton alle, kaatuu kovassa vauhdissa tms.
Johtuukohan tämä hormoneista vai onko minusta tullut täysi paranoidi? Äitini oli hiljattain kolarissa, josta selvisi naarmuilla, mutta tuokin tapaus sai pelon nostamaan päätään. Tuntuu että minun pitäisi soittaa äidille joka päivä tai jollakin tapaa varmistaa, että kaikki on hyvin. Toisaalta tuntuu täysin järjettömältä huolehtia vasta 50 vuotta täyttäneen aikuisen ihmisen perään.
Johtuukohan tämä hormoneista vai onko minusta tullut täysi paranoidi? Äitini oli hiljattain kolarissa, josta selvisi naarmuilla, mutta tuokin tapaus sai pelon nostamaan päätään. Tuntuu että minun pitäisi soittaa äidille joka päivä tai jollakin tapaa varmistaa, että kaikki on hyvin. Toisaalta tuntuu täysin järjettömältä huolehtia vasta 50 vuotta täyttäneen aikuisen ihmisen perään.