Menettekö saunaan pesemättömänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mä en voi mitään, mut ärsyttää, kun äitini menee meillä saunaan pesemättä itseään ensin ja aina oikein selittää, miten ihana on mennä saunaan kuivana ja oikein hikoilla itsensä märäksi...

Meidän perhe kun tosiaankin peseytyy aina ennen saunaan menoa ja muutenkin ollaan kyllä hygieniasta tarkkoja.

En kyllä äidille ole asiasta huomattanut... menee vielä välit kokonaan :whistle: Hän asuu siis parin sadan kilometrin päässä meistä ja meille tultuaan usein pyytää lämmittämään saunan, jos joku nyt ihmettelee miks äitinä yleensäkin meillä saunoo ;)

Kastelen kyl itteni, mut en peseydy aineella. SIt vasta hiet pois.
Mä tunnen perheen, jotka menee viel peseytymisen jälkeen löyöyihin ja tästä sit kuivattelee(ei siis suihkun kautta). No omat on tavat:)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Suihkuun ensin.

Miksihän muuten venäläiset naiset kylpylässä/uimahallissa menevät altaaseen kastelemattomissa hiuksissa ja täysissä meikeissä?

Saman ole huomioinut minäkin... Se on kauheaa kun altaalla tuoksuu vielä oikein voimakkaana parfyymi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Aina suihkun kautta saunaan, varsinainen pesu saunan jälkeen.

Näin myös meillä :wave:

Salkkareissa oon ihmetellyt et eiks niil oo siel ollenkaan suihkua kun aina näytetään vaan saunaa ja sitä pukuhuonetta??? :whistle:

Yhteistyössä