meni hermo naapurin kakaraan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
menin eilen vauvan kanssa (tarkotus oli) niin keinumaan tohon pihalle..siinä oli kaksi tyttöä josta toinen näki kun me tultiin (iältään 8-vuotiaita) hyppäs vauva keinuun ja sano et mä keinunki kuule tässä. Olin että no joo keinuppa sinä siinä..menin tytön kanssa sitten hiekkalaatikolle ni tämä kyseinen vauva keinussa oleva likka sitten sano että heitän tota vauvaa muuten nyt kivellä..olin ihan et :o ja et muuten varmasti heitä..jankkas että kohta muuten heitän ja alko heittelemään siihen viereen kiviä niin mä kimmastuin ja sanoin vähän kovemmin etä eikö sulle ole kukaan sanonut että toisia ei heitellä kivillä..niin hänen kavrinsakkin alko et niin ei ketän saa heitellä..sitten alko siinä kiroilemaan ja jotain pippelijuttuja puhumaan ja lähti..ei helkkari mua alko ihan v**maan.. |O

:o |O

meil naapurin muksut on ihan harmittomia, mut todella rasittavia välillä.. ne ei käsitä missä menee pihan raja ja notkuu meillä kun kotonaan, vaik mul olis vieraita (usein kahvittelen kavereiden kanssa tos meidän terassilla) niin siihen ne tulee pyöriin ja kyseleen kaikkee ja kun yrität sanoa et mul olis tässä nyt vähän muuta, niin ei mitää vaikutusta :headwall:

isänsä on kyl sanonu et heitä ne korvasta kotio jos ei puhetta usko, mut en taida ryhtyä moiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
sairas kakara! mä varmaan sanoisin pari valittua sanaa sen likan vanhemmille..

no eipä näkyny vanhempia..muutkin lapset pihalla oli vähän et just joo kun alkoi siinä pippelijuttuja kertomaan ja kertoi kuinka oli katsonut vanhempiensa kanssa sitä paska reissu ohjelmaa ja siinä niitö pippeleitä näky

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
:o |O

meil naapurin muksut on ihan harmittomia, mut todella rasittavia välillä.. ne ei käsitä missä menee pihan raja ja notkuu meillä kun kotonaan, vaik mul olis vieraita (usein kahvittelen kavereiden kanssa tos meidän terassilla) niin siihen ne tulee pyöriin ja kyseleen kaikkee ja kun yrität sanoa et mul olis tässä nyt vähän muuta, niin ei mitää vaikutusta :headwall:

isänsä on kyl sanonu et heitä ne korvasta kotio jos ei puhetta usko, mut en taida ryhtyä moiseen :D

mulle tää on uutta..kun lapsen kanssa asunut rivareissa..mutta nyt eron myötä muutettiin kerrostaloon..ihan kivoja nemuut lapset mutta sitä kyselyä.. :D eilenkin kyselivät vaikka mitä tunnin ajan mikä sun lempiväri on jne

Kuulostaapa inhottavalta :/ Meinkin pihan kakarat on jo antanut merkkejä vastaavasta, huorittelee ja melkein aina jossain pahanteossa.
Itse vielä kestän kyllä, mutta annahan olla jos tuollaista tapahtuu kun tää pieni syntynyt niin..|O

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

no eipä näkyny vanhempia..muutkin lapset pihalla oli vähän et just joo kun alkoi siinä pippelijuttuja kertomaan ja kertoi kuinka oli katsonut vanhempiensa kanssa sitä paska reissu ohjelmaa ja siinä niitö pippeleitä näky

kai yritti saada jotain huomioita? tai sitten oikeesti ei käy kaikilla pytyillä.. :/ , ei muuten välttämättä vanhemmat ees tiedä tuollasesta käytöksestä tai sitte ei välitä.. paska juttu.
onneksi muksus on niin pieni ettei vielä voi yksin antaa ulkoilla, mitähän tuollanenn kiusankappale keksis muuten?

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kuulostaapa inhottavalta :/ Meinkin pihan kakarat on jo antanut merkkejä vastaavasta, huorittelee ja melkein aina jossain pahanteossa.
Itse vielä kestän kyllä, mutta annahan olla jos tuollaista tapahtuu kun tää pieni syntynyt niin..|O

:o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
olisin sanonut jo siinä vaiheessa pahasti, kun vauvakeinuun meni.... :snotty:

Mä kans ajan kylmästi isot lapset pois vauvakeinusta... Jos ite tarvitaan. :) Varsinkin kun meidän piha rajoittuu puistoon, jossa keinuja lisää, muttei vauvakeinua.

kai yritti saada jotain huomioita? tai sitten oikeesti ei käy kaikilla pytyillä.. :/ , ei muuten välttämättä vanhemmat ees tiedä tuollasesta käytöksestä tai sitte ei välitä.. paska juttu.
onneksi muksus on niin pieni ettei vielä voi yksin antaa ulkoilla, mitähän tuollanenn kiusankappale keksis muuten?

niimpä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:

Mä kans ajan kylmästi isot lapset pois vauvakeinusta... Jos ite tarvitaan. :) Varsinkin kun meidän piha rajoittuu puistoon, jossa keinuja lisää, muttei vauvakeinua.

no kyllä se siitä melkein heti sitte hyppäs mutta kuitenkii tosi ärsyttävää |O

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:

meillä kans pihalla kymmenkunta tavallista keinua ja kaksi vauvakeinua, joten minä sanon aina isommille, että pois isot tenavat vauvakeinusta.

viimeksi eilen karjasin näille huligaaneille, kun parkkipaikalla viilettivät kepukoiden kanssa autojen välissä |O hyvä, etten ajanut yhden päälle, kun singahti yht'äkkiä parkissa olevan auton takaa :kieh:

anteeksi, meni vähän ot :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

:o :o

Joo-o, ja vanhemmat ei tee mitään, en nyt viitsi sanoa ääneen mitä porukkaa edustetaan, kun tulee lokaa niskaan.
Onhan osa noista muksuista kultaisiakin, ihmettelevät kasvavaa vatsaa ja tervehtivätkin, mutta sitten on nää... :kieh:

Kävipä eräs ilmeisen väsynyt taksikuski näitä vähän opettamassa tässä yks ilta/yö kun huusivat ja paukuttivat vasaralla yms seuraavan päivän talkoita varten tuotua lavaa. Loppui se meteli siihen kun joku aikuinen kävi antamassa kurinpalautusta, ilmeisesti omia ei hirveesti kiinnosta..

tytön isäkin tulistui vähän kun kerroi tuosta kun eilen kävi tytön kanssa leikkimässä..mua oikeen ällöttää mennä tonne pihalle tänään jos se likka on siellä kenkkuilemassa

Meidän taloissa on paljon kakaroita, eivät huorittele tms mutta keksivät kaikenmoista konnuutta. Suosikki on mennä ylimpään kerrokseen meidän talossa ja rymistää 8 kerrosta alas rappuja+ärsyttää kaikki koirat rähjäämään ovien takana. Koiria on paljon ja tosi kivaa kun kamala haukku alkaa joka suunnalla... |O en tiedä kenen penskoja ne on, sen verran uusia ollaan täällä. Yksi koiranomistaja sai kerran pojat kiinni ja läksytti siihen tahtiin jotta katotaan vieläkö uskaltavat jatkaa sitä rallia.