Äitini sai mut jälleen kerran raivon partaalle :headwall: kysyin että ottaisivatko pojan mökille tänään. Miehellä on keikka ja minä olisin saanut maalaushommani valmiiksi ja mennyt kaverin kanssa terassille
Huomenna mökille. kyllähän se pojan otta, koskaan ei kieltäyy mutta alkoi sitten miettimään että sopiiko mun mennä ilman miestä varsinkin nyt kun meillä on jonkinmoinen kriisi meneillään ja jos sitten tulee ihan turhaa tappelua.
Ja sehän mua alko risoo kun toinen maalaa piruja seinille ja miettii mitä minä 4-kymppinen saan tehdä :headwall: (itseasiassa ihan mieheni "luvalla" terassille menisin. No tasa-arvon nimissä sain äitini suuttumaan kun sanoin että se ei ole hänen murheensa jos mulle ja miehelle tulee riitaa
Tämä on sitten erittäin tiivistetty juttu :attn:
Ja sehän mua alko risoo kun toinen maalaa piruja seinille ja miettii mitä minä 4-kymppinen saan tehdä :headwall: (itseasiassa ihan mieheni "luvalla" terassille menisin. No tasa-arvon nimissä sain äitini suuttumaan kun sanoin että se ei ole hänen murheensa jos mulle ja miehelle tulee riitaa
Tämä on sitten erittäin tiivistetty juttu :attn: