Meni kyllä eilen karppaus ihan reisille, mä en muuten juo enään ikinä

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Mitään :$ :$ :$

Oli meinaan aamulla kun heräsin tukka melko kipiä :ashamed:
Oksensin illalla viimesen kerran klo 19, mutta sitten join reteesti 2 LITRAA KAAKAOTA, ainoa mikä pysy sisällä, mutta siitä se elämä kohentu huomattavasti.

nyt hiukan on vatsa kipeä moisesta, kun olen karpannut tosiaan ja kaiken lisäks mulla laktoosi.intoleranssi :whistle: :snotty: :$ :x :xmas:

Muita jotka ei enään ikinä juo?

Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
:laugh: :hug: mulla meni kanssa alkukuusta kun oli polttarit. pitsaa, sipsiä, karkkia ja järjettömästi kaljaa. ja kyllä huomasi siitä että oli sekä tukka että maha kipeänä.

Onneks en ole ainoa :D Mulla meni koko eilinen pilalle kun en voinut eväänikään sohvalta liikauttaa kun purjo olis lentänyt muuten. Toivottavast tän muistaa taas kauan :$

:laugh: :hug: mulla meni kanssa alkukuusta kun oli polttarit. pitsaa, sipsiä, karkkia ja järjettömästi kaljaa. ja kyllä huomasi siitä että oli sekä tukka että maha kipeänä.

Onneks en ole ainoa :D Mulla meni koko eilinen pilalle kun en voinut eväänikään sohvalta liikauttaa kun purjo olis lentänyt muuten. Toivottavast tän muistaa taas kauan :$

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

mun ei ainakaan tehnyt mieli juhlia juhannusta alkoholilla kun muisti vielä sen olotilan :x

Yhteistyössä