Meni kyllä kerralla pizzanhimo piiiiiitkäksi aikaa! :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torniolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Torniolainen

Vieras
Eipä oo pitkä aika kun täällä hehkutin meidän pitseriaa, että sieltä saa parhaat pizzat. Eilen tuli niin kova pizzanhimo, että oli haettava iso pitsa. Tuoksui aluksi ihan yhtä herkulliselle kuin ennenkin ja maistui ihan hyvälle. Sitten alettiin hoksaamaan että siellä oli jotain kokkareita seassa. Tytär sanoi niitä katkaravuiksi, muttei ne niitä olleet. Tuntuivat taikinan seassa. Ihan ku ois jotain rustoa pureskellu. :x Ja jälkikäteen tuli maha kipeäksi ja oksettava olo. Pojalle tuli kolmen tunnin päästä oksennuksen hajuset ripulit. :( Mullon vieläki maha kipee ja joutuu tässä varmaan vielä tänään tekemään vessaan tosi pitkän visiitin. :(
Nyt tuolla jääkaapissa haisee vielä puolet siitä pitsasta, muttei mulla kyllä haluta yhtään sitä syödä, kun koko yön nieleskelly oksennusta... On tää varmaan joku poikkeustapaus. Yleensä siellä on aivan loistavat pizzat. Mutta ei tartte ku yks huono kerta niin alkaa vaan oksettaa ajatuskin pitkäksi aikaa.. :(

No en taida viedä minnekään mitään näytteitä. Siellä on muuten ollu tosi hyvät pizzat pikän aikaa. Ois aika paska juttu jos koko kaupungin ja naapurikuntienkin tykkäämä pitseria joutuis lopettamaan tai jotain yhden mokan takia.

ne ei nyt välttämättä joudu lopettemaa, riippuu siitä tuloksesta. mutta ehdottomasti on se loppu pitza vietävä tutkittavaksi ja sit viranomaiset tekee tarvittavat toimenpiteet.

ja vähän asian vierestä: mie olen omalla ilmoittamisellani elintarvike viranomaisille saanut yhden kaupan lopettamaan toimintansa. kaupassa oli niin räikeitä ylilyöntejä omavalvonnan suhteen et ihmettelen kun ei aikaisemmin oo suljettu.

Olet kyllä hölmö kun et laita tutkituttavaksi sitä pitsaa!
Ajattele, jos joku oikeasti sairastuu pilassa olevasta pitsasta niin, että esim. saa keskenmenon tai jopa itse kuolee!

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ne ei nyt välttämättä joudu lopettemaa, riippuu siitä tuloksesta. mutta ehdottomasti on se loppu pitza vietävä tutkittavaksi ja sit viranomaiset tekee tarvittavat toimenpiteet.

ja vähän asian vierestä: mie olen omalla ilmoittamisellani elintarvike viranomaisille saanut yhden kaupan lopettamaan toimintansa. kaupassa oli niin räikeitä ylilyöntejä omavalvonnan suhteen et ihmettelen kun ei aikaisemmin oo suljettu.

Olikohan kysymys meidän Mätämarketista :x Onneksi ei ole enää sitä kauppaa olemassa..

Yhteistyössä