Menikö raskaustesti nyt pilalle ja voiko tulokseen luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Muutama päivä sitten tein raskaustestin, kun menkat oli myöhässä. Yhtäkkiä pöntöllä ei pissattanutkaan kunnolla ja vain muutama tippa osui testiinkin. Ei tapahtunut mitään, ei se "väriaine lähtenyt liikkeelle", siis ei yhtään viivaa ilmestynÿt, käyttämättömän testin näköinen.

Join vettä ja yritin pian uudestaan. Sama juttu. No odottelin taas jonkin aikaa ja sitten sain kunnolla pissattua testiin ja väriaine lähti liikkeelle ja yksi viiva ilmestyi testiin. Eli en raskaana.

Mutta kuukautisia ei vieläkään kuulu. Meniköhän testi pilalle monien yritysten takia ja voiko tulokseen luottaa?

En usko että testi on luotettava, on sinne varmaan kuitenkin vähän voinut pissaa päästä. Kannattaa kokeille varmuudeksi uudella testillä.

Olen huvikseni kokeillut mitä käy, kun negatestiin pissaa uudelleen raskausaikana. Värit lähtee kyllä liikkeelle mutta positiivista ei tule...

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu tätäkin:
Olen huvikseni kokeillut mitä käy, kun negatestiin pissaa uudelleen raskausaikana. Värit lähtee kyllä liikkeelle mutta positiivista ei tule...

Oho! Pitääpä mennä ostamaan pian uusi testi...

Suosittelen että pissaat vaikka kertakäyttökuppiin ja sitten avaat testin ja teet sen siinä...ettei mee hukkaan:).vaikka ohjeissa käsketäänkin tehdä virtsasuihkussa niin voi myös tehdä astiassa.onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Saman kokenut:
Suosittelen että pissaat vaikka kertakäyttökuppiin ja sitten avaat testin ja teet sen siinä...ettei mee hukkaan:).vaikka ohjeissa käsketäänkin tehdä virtsasuihkussa niin voi myös tehdä astiassa.onnea matkaan!

Meinasin ehdotella juuri samaa, meinaan jos testaajalla on 'ujo pissa' niin kannattaa koittaa pissiä purkkiin ja pitää sitten tikkua siinä, hiukan kauemman aikaa pitää vaan pitää astiassa kuin virtsasuihkussa, mutta toimii ihan hyvin näin (labroisssa tekevät samoin sillä sinnehän pisut viedään purkeissa) Lisäks jos oletkin vasta vastikään kuitenkin raskautunut niin testaus kannattaa suoritella aamupissasta joka on siis väkevämpää joten oletetusti myös raskaushormonia on sitten enempi pissassa. Lisäks hormonin määrä moninkertaistuu muutaman päivän välein eli uutta testausta vaan. Itsekin sain aikanaan ihan haalean plussatestin vasta kun kuukautiset oli myöhässä 10 päivää.

mä ostin joskus testin josta ei lähteny liikkeelle se väriaine. pissaa tuli niinkuin aiemminkin testatessa,mutta tähän testiin se ei riittänyt. vitutti,olihan se kallis testi. predictor vai mikäs sen nimi onkaan. mä kastelin sitä veteen,et se lähti liikkeelle. koska oli aivan sama heitänkö sen roskiin vai en ni aattelin kokeilla. tuli postitiivinen tulos. ostin toki uudenkin testin varmistuakseni. nyt ollaan puolivälissä.

Yhteistyössä