M
mitäs nyt sitten
Vieras
Multa poistettiin kolme luomea päästä hiusten seasta noin 3,5 viikkoa sitten. Pää oli todella kipeä sen jälkeen!! IHmettelin suuresti sitä kipua ja kiristystä mutta kipulääkkeitten avulla koitin pärjätä. Tikkien poistossa josta nyt aikaa kohta 2 viikkoa sanoi hoitaja että "ei ihme että on pää ollu kipee kun lääkäri on ommellu hiukset sinne lankojen väliin." Auts! Sanoi että sinne on tullu märkää niiden hiusten takia ja ihmetteli miksei ole lääkäri hiuksia ajanut pois. Hoitaja kertoi että niissä on nyt rupi ja ne lähtee suihkuttelemalla pois. Nyt on kulunut tosiaan kohta 2 viikkoa tikkien poistosta ja olen ihmetelly miksi ne ruvet ei lähe ja aina varovasti kokeillut niitä (en enemmälti repinyt). Olen epäillyt että onkohan niissä jotain outoa koska ne ruvet on sellaset paksut, ihan kuin ois kuivunutta verta kokkareina. Tänään sitten taas kokeililn niitä ja yksi lähti sitten pois, se tuntui tahmealta ja kun katsoin sitä rupea, siinä oli märkää ja hiukset tietty lähti kans. Päähän jäi KOLO! Kaksi muuta rupea on paikoillaan. Kolo on siisti eikä vuoda mitenkään, kuulema näyttää siltä että siin ois iho. Siis mitä helv...ä!!!?? Ei kai mitään koloa pitäisi jäädä, eikä varsinkaan olla mitään märkää?? Ottaa päähän Niin paljon.. Onko kellään kokemusta tälläsestä? Mun täytyy varman soitella sinne lääkäriasemalla ja kysyä onko tämä normaalia. Harmittaa, koska maksoin yksityiselle n.140e sen takia että varmasti sais hyvää hoitoa ja nyt mulle luultavasti jää päähän kolme isoa koloa ja kaljua kohtaa