U
ukkomiehen kanssa
Vieras
Tapasin Baarissa noin päälle vuosi takaperin miehen ja hän oli naimisissa..no ajattelin että se siitä ja unohdan. Meni muutama kuukausi siitä ja se oli helmikuu ja taas tapasimme samassa baarissa ja hän pyysi numeroani ja sitten meni viikonlopun yli ja alkuviikosta tuli viesti että voisimmeko tavata ja siitä se sitten lähti. Hän on seurustellut 20 vuotta ja naimisissa ollut 2 vuotta. suhteemme oli vuoristorataa viime pääsiäisestä lähtien jolloin hän sanoi että ei ole valmis minun kanssani,sitten tuli vappu ja taas hän oli kimpussani ja olimme taas salasuhteessa,ja seuraavaksi heinäkuussa taas hän sanoi että ei ole valmis uuteen suhteeseen ja tietysti minä sain järjettömän sydänsurun. Sitten hän soitti ja itki viikko sen jälkeen että ei voi unohtaa minua ja minä TYHMÄ taas menin lankaan. Hän vei avioerohakemuksen heinäkuussa ja nyt sitten tuli aika allekirjoittaa ja kappas vain,mieheltä meni pupu pöksyyn. Mies on työtön ensinnäkin...majaili minun luonani tai äitinsä..ei hyvä..;(. Meidän salarakas suhteemme oli sellainen että emme voineet näyttäytyä yhdessä päivällä esim kaupassa jos vaikka hänen vaimonsa tulee vastaan..ym tällaista. Eilen sitten tein sen päätöksen että tällä viikolla hän joko menee ja allekirjoittaa hakemuksen tai juttumme on ohi ja hän teki päätöksen ja sanoi että ei aio mennä allekirjoittamaan ja kukaan ei enää häntä määräile. Eli,eihän hänellä ollut koskaan aikomustakaan erota,kuhan vain pelleili kanssani,ja aion pitää siitä huolen että hänen vaimonsa saa tietää että mies on pettänyt kauan häntä..joo olen myös osasyyllinen ym....mutta sain opetuksen ja en koskaan enää sekaannu UKKOMIEHIIN!!