Menin lankaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ukkomiehen kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ukkomiehen kanssa

Vieras
Tapasin Baarissa noin päälle vuosi takaperin miehen ja hän oli naimisissa..no ajattelin että se siitä ja unohdan. Meni muutama kuukausi siitä ja se oli helmikuu ja taas tapasimme samassa baarissa ja hän pyysi numeroani ja sitten meni viikonlopun yli ja alkuviikosta tuli viesti että voisimmeko tavata ja siitä se sitten lähti. Hän on seurustellut 20 vuotta ja naimisissa ollut 2 vuotta. suhteemme oli vuoristorataa viime pääsiäisestä lähtien jolloin hän sanoi että ei ole valmis minun kanssani,sitten tuli vappu ja taas hän oli kimpussani ja olimme taas salasuhteessa,ja seuraavaksi heinäkuussa taas hän sanoi että ei ole valmis uuteen suhteeseen ja tietysti minä sain järjettömän sydänsurun. Sitten hän soitti ja itki viikko sen jälkeen että ei voi unohtaa minua ja minä TYHMÄ taas menin lankaan. Hän vei avioerohakemuksen heinäkuussa ja nyt sitten tuli aika allekirjoittaa ja kappas vain,mieheltä meni pupu pöksyyn. Mies on työtön ensinnäkin...majaili minun luonani tai äitinsä..ei hyvä..;(. Meidän salarakas suhteemme oli sellainen että emme voineet näyttäytyä yhdessä päivällä esim kaupassa jos vaikka hänen vaimonsa tulee vastaan..ym tällaista. Eilen sitten tein sen päätöksen että tällä viikolla hän joko menee ja allekirjoittaa hakemuksen tai juttumme on ohi ja hän teki päätöksen ja sanoi että ei aio mennä allekirjoittamaan ja kukaan ei enää häntä määräile. Eli,eihän hänellä ollut koskaan aikomustakaan erota,kuhan vain pelleili kanssani,ja aion pitää siitä huolen että hänen vaimonsa saa tietää että mies on pettänyt kauan häntä..joo olen myös osasyyllinen ym....mutta sain opetuksen ja en koskaan enää sekaannu UKKOMIEHIIN!!

Minulle on sattunut ihan sama juttu. Mutta hän on varakas ja aika vaikutusvaltainen täällä suomessa. Hän on vähän vaimonsa alakynnessä ainakin väittää olevansa. Mutta välillä näyttääkin siltä. Mutta tätä on jatkunut jo kolme vuotta. Ja eropaperit on kuulema pian voimassa. Mutta en ihan usko. Meillä on super kivaa ydessä mutta aina kun hän lähtee niin se saa minut voimaan tosi huonosti ja itken paljon. Hän on myös erittäin riippuvainen kauniiden naisten huomiosta. HÄn pönkittää huonoa itsetuntoaani noihin kauniisiin naisiin ja muistaa mainita niistä. Olen itse täysin epäonnistuja omassa elämässäni. En jaksa edes kävellä enää. Olen henkisesti ja fyysisesti ihan paskana tämän miehen takia. Olen liittynyt kyllä jo vertaistuki ryhmään mutta oloni on todella huono just nyt. En voi kun odottaa että tämä tila menee ohi että pääsen ulos tästä asunnosta. En voi käsittää miten toi vie voimia. Masennus.....Hän on vihjaillut jo sormuksista ym ym esitellyt uusia koteja mutta tuskin hän on minua sinne ottamassa mukaan. Miten joku voi olla niin taitava petkuttamaan ihmistä....mä oon niin loppu ja yksin.....

Tapasin Baarissa noin päälle vuosi takaperin miehen ja hän oli naimisissa..no ajattelin että se siitä ja unohdan. Meni muutama kuukausi siitä ja se oli helmikuu ja taas tapasimme samassa baarissa ja hän pyysi numeroani ja sitten meni viikonlopun yli ja alkuviikosta tuli viesti että voisimmeko tavata ja siitä se sitten lähti. Hän on seurustellut 20 vuotta ja naimisissa ollut 2 vuotta. suhteemme oli vuoristorataa viime pääsiäisestä lähtien jolloin hän sanoi että ei ole valmis minun kanssani,sitten tuli vappu ja taas hän oli kimpussani ja olimme taas salasuhteessa,ja seuraavaksi heinäkuussa taas hän sanoi että ei ole valmis uuteen suhteeseen ja tietysti minä sain järjettömän sydänsurun. Sitten hän soitti ja itki viikko sen jälkeen että ei voi unohtaa minua ja minä TYHMÄ taas menin lankaan. Hän vei avioerohakemuksen heinäkuussa ja nyt sitten tuli aika allekirjoittaa ja kappas vain,mieheltä meni pupu pöksyyn. Mies on työtön ensinnäkin...majaili minun luonani tai äitinsä..ei hyvä..;(. Meidän salarakas suhteemme oli sellainen että emme voineet näyttäytyä yhdessä päivällä esim kaupassa jos vaikka hänen vaimonsa tulee vastaan..ym tällaista. Eilen sitten tein sen päätöksen että tällä viikolla hän joko menee ja allekirjoittaa hakemuksen tai juttumme on ohi ja hän teki päätöksen ja sanoi että ei aio mennä allekirjoittamaan ja kukaan ei enää häntä määräile. Eli,eihän hänellä ollut koskaan aikomustakaan erota,kuhan vain pelleili kanssani,ja aion pitää siitä huolen että hänen vaimonsa saa tietää että mies on pettänyt kauan häntä..joo olen myös osasyyllinen ym....mutta sain opetuksen ja en koskaan enää sekaannu UKKOMIEHIIN!!

Viimeksi muokattu:
Olen ap kirjoittaja. Sanon vain tälle toiselle kirjoittajalle että jos kolme vuotta on jatkunut jo tätä niin ei se siitä miksikään muutu enää. Mies soitti minulle ja sanoin että asiat eivät ole muuttuneet että sitten vasta kun ja jos kirjoitat eropaperit. kysyin häneltä mistä kiikastaa ja vastaus oli että ei tiedä ja hän sekoaa ja ei saa nukutuksi. sanoin että hän ei ole päässyt vielä eroon vaimosta...vastaus oli että mielestään on. kysyin myös että onko mennyt takaisin häntä koipien välissä vaimon luo niin ei ole. Tässä sekoaa omakin pää....

Päivän teeman mukaisesti suosittelen näille naisille Whitney Houstonin laulun The greatest love kuuntelemista ja monta kertaa. Missä on teidän omanarvontunto?

Olen ap kirjoittaja. Sanon vain tälle toiselle kirjoittajalle että jos kolme vuotta on jatkunut jo tätä niin ei se siitä miksikään muutu enää. Mies soitti minulle ja sanoin että asiat eivät ole muuttuneet että sitten vasta kun ja jos kirjoitat eropaperit. kysyin häneltä mistä kiikastaa ja vastaus oli että ei tiedä ja hän sekoaa ja ei saa nukutuksi. sanoin että hän ei ole päässyt vielä eroon vaimosta...vastaus oli että mielestään on. kysyin myös että onko mennyt takaisin häntä koipien välissä vaimon luo niin ei ole. Tässä sekoaa omakin pää....

8.2.12 . kirjoitat nyt loppui uikutus. Kun 12.2.12. alkaa on taas uusi sävel . Surkeaa loppu elämää .

Viimeksi muokattu:
Voitteko oikeasti nähdä miehessä jotain rehellistä? Siis REHELLISTÄ ja REHTIÄ!
Onko sillä mitään merkitystä rakkaudessa?

Puhut asiaa. Niinpä tämäkin ukkomies sanoi että ei toistaiseksi ole menossa takaisin eukkonsa luo...no tulihan se nyt jo selväksi että tarkoitti sitä että tulee menemään...hah..jos muija edes ottaa takaisin...mitä mieltä olette sanasta "toistaiseksi ja ei tee mieli tällä hetkellä mennä ainakaan" just joo...se tuli selväksi..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja aika selvää;11128841:
Puhut asiaa. Niinpä tämäkin ukkomies sanoi että ei toistaiseksi ole menossa takaisin eukkonsa luo...no tulihan se nyt jo selväksi että tarkoitti sitä että tulee menemään...hah..jos muija edes ottaa takaisin...mitä mieltä olette sanasta "toistaiseksi ja ei tee mieli tällä hetkellä mennä ainakaan" just joo...se tuli selväksi..

Oletko ap nähnyt tuon alkup. avioero ilmoituksen vai oliko sekin vain miehen puhetta. Usein se puhe on eri kun toteutus.
Minulla likkakaverilla hauska kokemus . Mies jätti ilm. ja selvisi että ei vienyt todellisuudessa 2 vaihetta ollenkaan sisään.
Vaimon kanssa keskustellessa selvisi että mies honkki oli vielä 10 v vanhempi mitä oli esittänyt.

'Ei kai sinulle lankaan mennyt ole käynyt vielä näin tuplasti ?? Tarkistakaa ne panonne syntymäajat todelliset edes. Niin löytyy paperit ja ei jätetyt paremmin maistraatissa.

Oletko ap nähnyt tuon alkup. avioero ilmoituksen vai oliko sekin vain miehen puhetta. Usein se puhe on eri kun toteutus.
Minulla likkakaverilla hauska kokemus . Mies jätti ilm. ja selvisi että ei vienyt todellisuudessa 2 vaihetta ollenkaan sisään.
Vaimon kanssa keskustellessa selvisi että mies honkki oli vielä 10 v vanhempi mitä oli esittänyt.

'Ei kai sinulle lankaan mennyt ole käynyt vielä näin tuplasti ?? Tarkistakaa ne panonne syntymäajat todelliset edes. Niin löytyy paperit ja ei jätetyt paremmin maistraatissa.

Sanoi jättävänsä hakemuksen viime heinäkuussa ja haki sitä yksin....en sitten tiedä. Jos hän haluaisi edetä( en kyllä usko) niin mitä se toinen vaihe tarkoittaa?? tästäkö puoli vuotta aikaa vielä kirjoittaa erohakemus tai muuten raukeaa?? näinkö??

Viimeksi muokattu:
Sanoi jättävänsä hakemuksen viime heinäkuussa ja haki sitä yksin....en sitten tiedä. Jos hän haluaisi edetä( en kyllä usko) niin mitä se toinen vaihe tarkoittaa?? tästäkö puoli vuotta aikaa vielä kirjoittaa erohakemus tai muuten raukeaa?? näinkö??

Avioero hakemus 1 johtaa vain asumuseroon. Vasta 6kk jälkeen jättämällä 2 vaiheen varsinainen ero alkaa.
Eli tod. ensimm.6 kk aikana mies tai vaimo ei ole eronnut. Taitaa olla sanaseppo tämä baarikaveri.

Jos 1 vaiheen jälkeen ei siis jätä 2 vaihetta ..ero asumusero siis raukeaa. ja avioliitto jatkuu porskutellen .. näinhän tämä Matti Nykänen aikoinaan teki ja moni moni muu sen jälkeen.

Viimeksi muokattu:
Puhutaanpas välillä asiaa. Avioeron hakemisessa on kaksi vaihetta. Vaihe yksi ja ei se mihinkään asumuseroon johda, jolleivät puolisot niin halua. se kulkeekin nimellä harkinta-aika ja sen tarkoitus on nimenomaan saada puolisot harkitsemaan eroa yhdessä. vaihe kaksi alkaa 6 kk päästä siitä, kun vaiheen 1 hakemus on annettu toiselle tiedoksi. Eli tämän vaiheen 1 jälkeen on tehtävä toinen hakemus vuoden sisällä ja sen jälkeen, kun sekin paperi on annettu toiselle tiedoksi, tuomitaan aviopuolisot avioeroon. Jos ei laita toista hakemusta määräajan puitteissa vireille, pitää aloittaa taas alusta vaiheesta 1.

Kun harkinta-aikaa on kulunut vähintään kuusi kuukautta, puolisot tuomitaan avioeroon, jos he yhdessä sitä vaativat tai toinen heistä sitä vaatii. Vaatimus on tehtävä ennen kuin vuosi on kulunut harkinta-ajan alkamisesta.

Tämä on suora lainaus finlex sivulla avioliittolaki. katsoa voi sieltä lisää.

FINLEX - Ajantasainen lainsäädäntö: 13.6.1929/234

kokonaisuudessaan tässä ´.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on;11129942:
Puhutaanpas välillä asiaa. Avioeron hakemisessa on kaksi vaihetta. Vaihe yksi ja ei se mihinkään asumuseroon johda, jolleivät puolisot niin halua. se kulkeekin nimellä harkinta-aika ja sen tarkoitus on nimenomaan saada puolisot harkitsemaan eroa yhdessä. vaihe kaksi alkaa 6 kk päästä siitä, kun vaiheen 1 hakemus on annettu toiselle tiedoksi. Eli tämän vaiheen 1 jälkeen on tehtävä toinen hakemus vuoden sisällä ja sen jälkeen, kun sekin paperi on annettu toiselle tiedoksi, tuomitaan aviopuolisot avioeroon. Jos ei laita toista hakemusta määräajan puitteissa vireille, pitää aloittaa taas alusta vaiheesta 1.

Olen siis ap. kirjoittaja. Juttelin miehen kanssa ja hän vihdoin ja viimein kertoi miksi ei ole pystynyt kirjoittamaan avioerohakemusta. Hän sanoi että haluaa tehdä tämän omalla tavallaan,eli kerää rohkeutta kertoa vaimolleen että hänellä on toinen. SEn jälkeen ero valmis ja kirjoittamaan. Siis uskomatonta! hänellä on ollut puoli vuotta aikaa jo kertoa mutta ei halua loukata vaimoa kuitankaan ja takaisin ei ole menossa hänen luokseen. Nyt pidän miehestä "välimatkaa" ja annan hänen olla itsekseen jospa hän saisi pontta siihen että kertoisi. En ala ikuisuuksia odottamaan joten toisella silmällä katselen uusia tuulia...tämä on raastavaa kuitenkin...

Ikävää mutta noin se menee jokaisen ei oikeesti eroavan miehen kanssa.
Niin kauan kuin ei tarvitse todistella allekirjoituksia tai ei ole vaimon kanssa tuttu niin sumutetaan. Minä sinuna unohtaisin koko miehen. Onhan tuo epävakautensa jo näyttänyt. Ei taatusti loukkaa vaimoaan myöskään tämä seuraavan vuoden aikana kun sumutta taas uutta tuttavuuttaan.

Tsemppiä olet ansainnut kunnon parisuhteen ja kannattaa katsoa oikeesti eronnut sinkku.

Olen siis ap. kirjoittaja. Juttelin miehen kanssa ja hän vihdoin ja viimein kertoi miksi ei ole pystynyt kirjoittamaan avioerohakemusta. Hän sanoi että haluaa tehdä tämän omalla tavallaan,eli kerää rohkeutta kertoa vaimolleen että hänellä on toinen. SEn jälkeen ero valmis ja kirjoittamaan. Siis uskomatonta! hänellä on ollut puoli vuotta aikaa jo kertoa mutta ei halua loukata vaimoa kuitankaan ja takaisin ei ole menossa hänen luokseen. Nyt pidän miehestä "välimatkaa" ja annan hänen olla itsekseen jospa hän saisi pontta siihen että kertoisi. En ala ikuisuuksia odottamaan joten toisella silmällä katselen uusia tuulia...tämä on raastavaa kuitenkin...

Viimeksi muokattu:

Älä ENÄÄ mene retkuun. Jos mies ei tällä kertaa eroa, älä usko valheisiin.
Jos joku on oikeasti rakastunut, niin kyllä hän pystyy eroamaan. Minun mieheni ainakin pystyi.

Aikamoisia lapamato tosukoita nuo vaimonsa pettäjätä näyttävät olevan.

Panosta vapaaseen mieheen, niin voit ehkä saada vielä mielnrauhasi takaisin.

Viimeksi muokattu:
miksi pitäisi panostaa minkäänlaiseen mieheen?

Eiköhän se olisi tärkeitnä ensin oppia rakastamaan itseään ja olemaan itsensä kanssa ja vasta sen jälkeen ryhtyä katselemaan sitä parisuhdetta.

Älä ENÄÄ mene retkuun. Jos mies ei tällä kertaa eroa, älä usko valheisiin.
Jos joku on oikeasti rakastunut, niin kyllä hän pystyy eroamaan. Minun mieheni ainakin pystyi.

Aikamoisia lapamato tosukoita nuo vaimonsa pettäjätä näyttävät olevan.

Panosta vapaaseen mieheen, niin voit ehkä saada vielä mielnrauhasi takaisin.

Varatut naiset hääräävät aina mieheni kimpussa. Olen ajatellut julkistaa heidän etunimensä jossakin.... Sen verran jurppii, että puolijulkinen nolaus voisi olla hyvä kosto. Kun ei ole enää sitä vanhan ajan jalkapuutakaan.
Älkää lähtekö varatun matkaan. Siinä tulee yleensä aina monta onnetonta - tuskin yhtään onnellista. Aina sama virsi parisieluista ja "tämä suhde on erilainen".

Viimeksi muokattu:
Kuinka moni noista neuvojista on itse TYHMYYTTÄÄN retkahtanut varattuun ???
Joskus asiat menee toisin.
Terveisin kuusi vuotta aviksessa miehen kanssa joka oli naimisissa kun tavattiin joka mietti reilun vuoden erotako vai ei ja sinä aikana me ei tavattu mies erosi ja otti yhteyttä ja häpi end.

Ei ole mikään selitys, että "mä ihastuin ja rakastuin nii on pakko haluta se avioliitossa oleva mies". Hei haloo! On täysin oma valinta lähteä tapailemaan varattua miestä ja ihan oikein jos jäätte rannalle ruikuttamaan.

Kaipa ymmärrätte eron siinä, kun tapailee vapaata miestä ja siinä kun tapailee varattua. Siinä varatun tapailussa sattuu todennäköisesti moneen muuhunkin ihmiseen kun vain mieheen itseensä tai vaimoon. Vaimon ja miehen vanhemmat, siskot, veljet yms usein myös surevat kun joku tieten tahtoen yrittää erottaa parin. Harvemmin ero tulee, mutta jo tieto siitä, että suhde on ollut..

Ja ei, en sano että se vaimoaan pettävä mies olisi täysin syyntakeeton. Aika juntti täytyy olla, jos toisia naisia kaipaa pönkittämään omaa huonoa itsetuntoaan.

Mutta näille naisille jotka jo entuudestaan tiesivät miehen olevan varattu, ette kertakaikkiaan voi käyttää tuontyylisiä nimimerkkejä kun "menin lankaan". Ihmisen ja eläimen erottaa se, että ihminen pohtii ja ajattelee ennen kun tekee. Näin ollen aivan tietoisesti olette osanne valinneet. "Toinen nainen." Siinä se komeilee.

Sinkkumiehet harvoin sekaantuvat varattuihin naisiin. Mistä johtuu? Nainenhan kostuu kun näkee miehellä sormuksen nimettömässä eikö juu?

Tiedän useampiakin sinkkumiehiä, joilla on ollut suhde varattuun naiseen. Oman käsitykseni mukaan jotkut miehet eivät ole kovinkaan lojaajeja edes kavereitaan kohtaan.

Jälkimmäiseen kysymykseesi en tiedä vastausta. Sormustettu mies ei kiinnosta minua.

Viimeksi muokattu:
Kuinka moni noista neuvojista on itse TYHMYYTTÄÄN retkahtanut varattuun ???
Joskus asiat menee toisin.
Terveisin kuusi vuotta aviksessa miehen kanssa joka oli naimisissa kun tavattiin joka mietti reilun vuoden erotako vai ei ja sinä aikana me ei tavattu mies erosi ja otti yhteyttä ja häpi end.

Siinäpä se. Sinä olit fiksumpi etkä tavannut häntä ennenkun erosi.
Nämä muut antavat miehen sekä säästää kakun että syödä sen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä