Menin sänkyyn perheellisen miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilijan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seksi on kivaa. Siihen ei terapiaa tarvita. Rivitalonaapurin seksiviehättävä 20 v nuorempi punatukka-yh katselee minua varattua miestä yhtä iloisesti kuin minä häntä. Mitä pitäisi tehdä? Lilijanin neuvosta olisin kiitollinen.

Ei ole ollut sun vika, usko pois. Ne miehet pettävät vaimojaan muidenkin kanssa, jos ei seksuaalisesti kaikkien kanssa, niin muilla tavoin. Sä olit vain se kenen kanssa hän jäi kiinni siitä. tsempiä<3

Kuulostaa hyvältä, että kadut. Omatuntosi kolkuttaa. AJattelen, että Jumala on antanut 10 käskyä suojellakseen meitä ihmisiä tuskalta, jota sinäkin nyt koet. Yksi käskyistähän on älä tee huorin. Mutta sinun on vain päästävä asian yli, mene vaikkapa terapiaan, jos muu ei auta. Ihmiset tekee virheitä, mutta helpommalla pääsisi, kun tuollaisia isompia, satuttavampia ei tekisi. Sinänsä hyvä, että osaat katua. Kyllä sinä selviät, kun saat apua. Tsemppiä.

[QUOTE="nadiA";30634330]en lukenut kuin otsikon,mutta minusta olet törkeä,ei mikään oikeuta paneskelemaan varattu miehiä. Minuakin on sellainen yrittänyt iskeä useamman kerran käsken aina hakeutua joko psykoterapiaan tai pariterapiaan ja hoitaa oman päänsä/parisuhteeensa kuntoon. Miten viitsit edes suostua toiseksi naiseksi? yäk. Jos ei oel varaa terapiaan sexpo tarjoaa ilmaista seksuaaliterapiaa 3kertaa. ja perheasianneuvottelukeskukset myös(eivätkä tuputa uskontoa[/QUOTE]

turha tässä sinkkuosapuolta on syyllistää. olen perheellinen mies ja harrastan seksiä toisten naisten kanssa. Se on mielestäni varsin harmitonta, kunhan turvallisuudesta huolehditaan. olin myös suhteessa n. 20v nuoremman kanssa. se ei ollut harmitonta enkä enää koskaan ryhdy vastaavaan. fuckbuddy on ihan ok, vapaa tai varattu. minkä ihmeen takia seksin suhteen pitää olla niin tiukkapipoinen? suhtautuminen on kulttuurisidonnaista. maailmasta löytyy kaikenlaisia malleja.

Ei ero ole sun syy, se on sen pettäneen syy. Ymmärrän kuitenkin että ihmettelt mitä sun korvien välissä on tapahtunut kun olet antanut vedättää itseäsi ja moiset limanuljaskat ovat saaneet pääsi pyörälle. Näinhän sinä asian kai koet? Koeta päästä perille omista tunteistasi ja tarpeistasi, älä sure noiden pettureiden puolesta. Itse en koske varattuihin ihan jo siitä syystä etteivät tuollaiset kaksinaamaiset ihmiset kiinnosta, vaikka ei olisikaan minun vastuullani heidän liittonsa.

No kyllä on SINKKUnaisen moraalissa jotain vikaa, jos perheellisiä miehiä vokottelee eikä paskan vertaa kiinnosta mahdolliset lapset ja toisten parisuhde/avioliitto.

Jokaisessa suhteessa on heikot hetkensä, huonot vaiheensa ja pettämisessä on aina mukana kaksi, oli toinen sinkku tai ei. Petos se on silti varatun perhettä kohtaan ja siihen petokseen ovat osallisena molemmat.

Teillä "vain varattu on vastuussa" -jankkaajilla on kyllä jotain pahasti pielessä moraalinne ja itsenne kanssa. Jos jokin asia on moraalisesti väärin, niin on se sitä siitäkin huolimatta vaikka oletkin itse vapaa tekemään mitä haluat. Ette sitten yhtään kunnioita toisten perheitä? Itse en ikinä kykenisi moiseen. Koska moraali. Koska itsekunnioitus. Koska kunnioitus muita kohtaan. En halua varsinkaan yhdenkään pienen lapsen perhettä ja kotia rikkoa.

Olen kuullut, että tällaista tapahtuu aika paljon, jolloin varattu mies ottaa "tyttöystävän" joksikin aikaa ja sitten hylkää kuin lapasen. Kyllä sinä olet se hyväksi käytetty koska olit niin hyväuskoinen, mikä usein on kun ei ole vielä elämänkokemusta. Näin sitä elämänkokemusta tulee oikein kantapään kautta- mikä on tosi valitettavaa. Ei sitä ihmissuhteissa aina tiedä mitä toinen todellisuudessa ajattelee. On siis pyrittävä luottamaan mutta kuitenkin oltava hereillä ja testattava hieman toista koko ajan. Kuten itse sanoit ja vahvistustakin on tullut, niin tosiaankin kannattaa käydä keskustelemassa asiasta terapiassa ammattilaisen kanssa. Puhuminen auttaa vaikeissa asioissa ihmeellisen paljon. Pidä pää pystyssä - sinua on petetty, sinä et ole pettänyt! Ota asioista opiksi ja jatka sen hyvän kumppanin etsimistä joka kyllä löytyy kun otat ilon elämästä ja alat hymyilemään.!

Ei ole kokemuksia vastaavasta, mutta kyllä tuohon hommaan tarvitaan aina kaksi.
Et ole yksin syyllinen perheen hajoamiseen.

Jos ite olisin siinä tilassa että miehestä pitäs erota pettämisen takia niin syyttäisin vain miestä, en naista. Ei mulla vois olla mitään tunteita sitä naista kohtaan, ei edes vihaa, eihän hän ole mulle mitään.

Mitäpä sitä nyt enää menneitä muistelemaan. Virheistä oppii.:hug:
Kirjoituksestasi kuitenkin huokuu että olet pahoillasi ja tiedät tehneesi väärin; olet ihan hyvä ihminen!
Tee sellaisia asioita jotka kohottavat itsetuntoasi; tarvitset onnistumisia (missä asiassa tahansa) elämässäsi, kyllä se siitä.:):hug:

(en lukenut muuta kuin aapeen aloituksen)

No kyllä on SINKKUnaisen moraalissa jotain vikaa, jos perheellisiä miehiä vokottelee eikä paskan vertaa kiinnosta mahdolliset lapset ja toisten parisuhde/avioliitto.

Jokaisessa suhteessa on heikot hetkensä, huonot vaiheensa ja pettämisessä on aina mukana kaksi, oli toinen sinkku tai ei. Petos se on silti varatun perhettä kohtaan ja siihen petokseen ovat osallisena molemmat.

Teillä "vain varattu on vastuussa" -jankkaajilla on kyllä jotain pahasti pielessä moraalinne ja itsenne kanssa. Jos jokin asia on moraalisesti väärin, niin on se sitä siitäkin huolimatta vaikka oletkin itse vapaa tekemään mitä haluat. Ette sitten yhtään kunnioita toisten perheitä? Itse en ikinä kykenisi moiseen. Koska moraali. Koska itsekunnioitus. Koska kunnioitus muita kohtaan. En halua varsinkaan yhdenkään pienen lapsen perhettä ja kotia rikkoa.

Katsos kun ne ukkomiehet eivät usein edes kerro olevansa perheellisiä, vaan esittävät sinkkuja, joten ihan turha syyttää sinkkunaisia.

Yhteistyössä