Menipäs hankalaksi työnhaku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Eli kävin h&m:llä haastattelussa ja tänään soittivat että olisivat kiinnostuneita näkemään mut uudelleen (heillä moniosainen työhaastattelu :o ). Tänään kävin toisessa paikassa kanssa haastattelussa. H&M olisi kokopäiväinen ja vakkari homma, tämä toinen vakkari, mutta kesän aja osa-aikainen. Mä olen lähdössä kesällä pariisiin ja lomalle perheen kanssa, joten lomaa olisi saatava se 3 viikkoa. Osa-aikaisessa se onnistuisi, mutta h&m en tiedä. Itse olisin kiinnostunut osa-aikaisesta enemmän. Mutta kun maanantaina olen menossa h&m uudelleen ja keskiviikkona soittavas siitä osa-aikaisesta mulle. Miten mä onnistun venyttämään tota h&m paikkaa silleen, että voisin ottaa sen kuitenkin sillon jos tätä toista en saa? Ja mun on PAKKO päästä töihin, joten otan mitä saan ja katson miltä tuntuu sitten pidemmän päälle. Ei kai ne vielä pyydä sopparia tekemään maanantaina, jos se tavallaan vielä haastattelua?

no jos se maanantainan on toinen haastatteluosa niin ei ne vielä sillon sitä päätöstä tee. voit hyvillä mielin mennä sinne maanantain haastatteluun ja sitte keskiviikkona vielä sinne toiseenki.

Menet sinen H&M:lle maanantaina ja hoidat homman hyvin, tuskin he kuitenkaan siellä vielä sanovat onko paikka sinun vai ei. Luulisi heillä kuitenkin päätöksen teossa vielä päivä-pari menevän. Jahka sinut sitten haluaisivat palkata kysyt lomanpito mahdollisuudesta.

Yhteistyössä