S
suvi
Vieras
Mulla on paha tilanne ja tarvin kipeästi apua.mulla on ollut kuukauden tauko e-pillerien syönnistä. ja pelkäsin että olen mahd. raskaana. Menkat kuitenkin alkoi ja helpottuneena aloitin yasminelle pillerit. Nyt olen syönyt pillereitä 12 pv ja verta tulee edelleen. alkuun kaksi päivää tuli ihan kunnolla verta ja normi menkka kipuja oli.. sitten kivut loppui mutta veren tulo jatkui. Nyt tulee enää tuhru vuotoa mutta sen verran tulee että tampponia on pakko käyttää. Aikaisemmin mulla ei ole olut minkään pilleri merkin kanssa tällaista ongelmaa. Ei edes cerazette minipillerien. Ei tullut tiputtelu vuotoa ja menkkoja ei cerazeten kanssa tullut ollenkaan. (olen syönyt meliane, mersilon, yasmin, cerazette merkkisiä pillereitä ennen tätä yasminellea)
Onko mahdollista että menkoista huolimatta olen sittenkin raskaana ja veren vuoto johtuukin siitä että syön pillereitä raskaudesta huolimatta?
Sillä raskauden mahdollisuus oli hyvin iso ja siksi menkkojen alkamista odottelin tosi hartaasti ja olin huojentunut niiden alkaessa aloittaen heti pillerit.
Vai reagoiko mun keho tähän pilleri merkkiin poikkaeavammin kuin mihinkään muuhun merkkiin ja tämä onkin vain aloitus sivuvaikutus joka on tiputteluvuoto?
Onko mahdollista että menkoista huolimatta olen sittenkin raskaana ja veren vuoto johtuukin siitä että syön pillereitä raskaudesta huolimatta?
Sillä raskauden mahdollisuus oli hyvin iso ja siksi menkkojen alkamista odottelin tosi hartaasti ja olin huojentunut niiden alkaessa aloittaen heti pillerit.
Vai reagoiko mun keho tähän pilleri merkkiin poikkaeavammin kuin mihinkään muuhun merkkiin ja tämä onkin vain aloitus sivuvaikutus joka on tiputteluvuoto?