menkat ei vaan ala?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30vrk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30vrk

Vieras
nyt menkat jo 2vkoa 'myöhässä', olleen aina säännölliset n.30-31pvän kierrolla. kertaakaan eivät ole pois jääneet ellen raskaana ole ollut mutta testitkin negoja??? testejä tehty pitkin 2vkoa ja aiemmin raskaudet näkyneet kyllä viimeistään vkon menkkojen pois jäännistä. seksiä harrastettu 13.11 joten sen mukaankin pitäisi näkyä, kun sen jälkeen ollut 'kuivaa' ;) alkaa pikkasen kummastuttamaan...alavatsa ollut menkkamaisen kipeä ja valkovuotoa oli runsaammin kun menkkojen piti alkaa, rinnat olleet myös kipeät ja tuvonneet. MIKÄ MUA VAIVAA???

Mul oli kans pari vuotta sitte tollanen juttu, ku yritettiin lasta. Mulla kanssa ei ikinä menkat myöhässä ja ovulaationki olin testannu digitaalisella testillä joten ei voinu olla vaan ovis myöhässä. Malttamattomana testasin samana aamuna ku menkkoen ois pitäny alkaa Clearbluen herkällä testillä ja tuli hento sininen haamu, parin päivän jälkeen ei sitte enää näkynykään mitään samalla testillä, mutta menkat ei vaan alkanu.. Tais olla 11pv myöhässä! Oon tulkinnu sen niin, et oli sellai hipasu; alkio yritti kiinnittyä, mut meniki saman tien kesken. Ja kyllähän kropalla voi mennä aikansa, et saa hormoonitoimintansa taas kohdalleen, eli siks menkat myöhässä.