M
muumi
Vieras
Mulle tuli keskenmeno viime kuun lopussa, vuoto tais alkaa muistaakseni 25.3 ja kesti reilu kaks viikkoa. Oli kuparikierukka joka sitte poistettiin.
Nyt ei ole vieläkään alkanut menkat vaikka vähän yli kuukausi kuitenkin jo aikaa tuosta.. Voiko siinä kestää sitten enemmän aikaa kunnes menkat alkavat km jälkeen? Mielialaoireilut viittaisivat kyllä lähestyviin kuukautisiin, toisaalta jännittää jos olenkin uudestaan raskaana :S
Nyt ei ole vieläkään alkanut menkat vaikka vähän yli kuukausi kuitenkin jo aikaa tuosta.. Voiko siinä kestää sitten enemmän aikaa kunnes menkat alkavat km jälkeen? Mielialaoireilut viittaisivat kyllä lähestyviin kuukautisiin, toisaalta jännittää jos olenkin uudestaan raskaana :S