menkat kestänyt nyt 27 päivää, eli mikä neuvoksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nunnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nunnu

Vieras
mitä teen että ne loppuisivat. gyneä en saa kun vasta kahen viikon päähän.. väsyttää kauheesti koko ajan ja pitäis jaksaa ton taaperon kans pyöriä ja hyöriä....

No voisko ihan tk-lääkäri auttaa? Eiks niitä kuitenkin ole jotain lääkkeitä joilla vuodon saisi lopetettua? Ainakin hemoglobiini kannattaa myös tarkistuttaa. Ja kannattaa varata se gyne.

no soitin sinne ja siellä ei ole kahteen viikkoon gynelle aikaa.. ja sama myös yksityisellä
moni on kesälomilla. otin siis sitten koskiklikalle ajan sitten kun muualta ei saanut...

kuule en varmaan jaksa kun toi konttaa niin pirusti ja siel on paskaset lattiat niin toi mun poika ei tasan viihdy sylis ja sehän ois yhtä huutoa. joten en todellakaan mene.

ja toi "alan pian napsiin kolmee e-pilleriä päiväs omin lupineni et loppuis" oli vaan heitto!!!
ajattelin tulla vaan täältä kysyyn et onks kellään samanlaisia kokemuksia... ja mitä niille on sanottu/tehty???

Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
ja toi "alan pian napsiin kolmee e-pilleriä päiväs omin lupineni et loppuis" oli vaan heitto!!!
ajattelin tulla vaan täältä kysyyn et onks kellään samanlaisia kokemuksia... ja mitä niille on sanottu/tehty???

Mulle annettiin Primolut-kuuri josta ei sitten lopulta ollut apua.. mut ne syyt voivat olla niin monenlaisia, että parempi vaan soitella aikaa sinne terkkariin (en lukenut että ootko niin tehnyt uudelleen) että saat ongelman hoidettua.

mulla kesti kerran 3 kk. ei ollu normaalia ei, mutta ajattelin vaan sinnitellä. oli lääkäriaikakin eri asioissa jossa mainitsin tuosta, niin ei se välittäny siitä mitään...

Yhteistyössä