Menkat KM:n jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulpulummukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ulpulummukka

Jäsen
01.07.2007
449
0
16
Etelä-Pohjanmaa
Kysymys:
Kuinka pian keskenmenon jälkeen menkat voi alkaa?

Mulla oli Keskenmeno pian reilu pari viikkoa sitten, ja ultrassa (kohtutulehdus todettiin) ei näkyny yhtäkään follikkelia ja kohdun limakalvo oli niin olematon että lääkäri sanoi ettei siellä periaatteessa ole limakalvoa ollenkaan...

Eli koska voisin odottaa niiden tulevan? Kokemuksia! :attn:

en itekkää kyl niin tarkasti tiedä, mutta kävin Ultrassa synnäripäivystykses ku keskenmenon jälkeen oli joka päivä kovia mahakipuja, viilteleviä ja niinku supistelis. Kävikin sitte ultras ilmi että keskenmeno ei ollu täydellinen ja oon kantanu yli kaksi viikkoa kuollutta sikiötä sisälläni. Kontrolliultraa ei km:n jälkeen tehty ollenkaan. Niin sitten siitä vissiin tuli se kohtutulehdus ku se sikiöraato oli alkanu maatua... Kamalaa. 6 vuoden yrityksen eka plussa päättyy keskenmenoon, kaksosten, ja sitten vielä toinen jää masuuni köllöttelemään kuolleena ja aiheutti minulle tulehduksen... :'(

:hug: Ikävää. Mä soitin just hoitopaikkaani eikä hekään siellä meinaa ottaa mua kontrolliultraan jos kesken on mennyt. Se tuli kyllä niin alussa että eiköhän kaikki ole tullut ulos. Ja hoitaja siellä kuvittelee että voisin edelleen olla raskaana! :o Sanon vaan että typerys! Eihän se ole mahdollista. Todistan sen sille kunhan saan tämän päivän verikokeen tulokset.
Mäkin edelleen mietin koska seuraavat menkat tulee. Olen lueskellut että voisi mennä 4-6 viikkoa että alkaa seuraavat. En sitten tiedä. Se jää nähtäväksi.

Minunkin soittaa suoraan maanantaina naistentautien polille, varata ultra aika sieltä ja mennä verikokeeseen. Turhaa todennäköisesti mennä omalle lääkärille ronkittavaksi...

Yhteistyössä