Menkat myöhässä ja testi näyttää negaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko pitkään yrittäneet lasta?
Mulla kans ihan järettömästi myöhässä, ajattelin et pitää tänään gynelle soitella ja varata aikaa, jos ne jotenkin hormoneilla käynnistettäs. Kun siis viimeset menkat olleet tammikuussa ja raskaustestit negatiivisia :( Jätin kyllä juuri pois hormonaalisen ehkäisyn et se vissiin nyt sekoittanut elimistön.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Ootteko pitkään yrittäneet lasta?
Mulla kans ihan järettömästi myöhässä, ajattelin et pitää tänään gynelle soitella ja varata aikaa, jos ne jotenkin hormoneilla käynnistettäs. Kun siis viimeset menkat olleet tammikuussa ja raskaustestit negatiivisia :( Jätin kyllä juuri pois hormonaalisen ehkäisyn et se vissiin nyt sekoittanut elimistön.

Ei olla yritetty kuin 3kuukautta... Ehdein vaan toivoa jo... Ei mulla silti oo myöhässä kuin jokusen päivän, mutta kun aina ennen olleet tosi säännölliset niin ihmetyttäää :( No kai ne sieltä tulee...

No totta kai se testi voi näyttää negaa vaikka olis raskaana. Ei ne oo luotettavia. Mullakin näytti negaa kolme testiä ekassa raskaudessa (otettu 5, 8 ja 11 pv kuukautisten poisjäännistä). 11 päivänä kävin verikokeessa ja positiivinen oli. Lääkäri sanoikin sit lääkäriasemalla, ettei noihin kotitesteihin ole luottaminen.

Sillon kun lasta yritettiin, niin ilmeisesti se toivo teki sen että mullakin yks menkkaväli oli 60 päivää. Normaali kierto 30pv. Joten ei auttanu kun odottaa että menkat alko, että pääs uudestaan yrittämään. Seuraavalla kierrolla sitten onnistuikin =)