menkat myöhässä ja testi nega

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkka82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka!
Mulla on kanssa tämän ketjun kaltainen tilanne. Ei olla yrittämällä yritetty, mutta raskaus olisi toivottu. Nyt kuukautiset jo yli viikon myöhässä(en ole tarkkoja päiviä merkinnyt) ja rinnat kipeät.nännit turvoksissa ja lämpöäkin 37. Vatsassa tuntuu jotain juilimisia.
Mutta testasin juuri apteekin omalla testillä puhtaan negan :( . Onkohan muilla kuinka pitkään raskauden alusta näyttänyt negaa tai onko ihmiset saaneet virhetuloksia testeistä paljon?
ensimmäinen vaaveli olisi siis tilauksessa.

Kyllä todella ottaa itelläkin pattiin..:(
Ja ahistaa kyllä joo..ehkä ne tulee sit kun tulee..
Minustakin olisi kiva kuulla muita jotka testannu myöhään plussan..
itellä kyllä toivo jo mennyt :S
Tsemppiä meille!!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Heidsu:
Kyllä todella ottaa itelläkin pattiin..:(
Ja ahistaa kyllä joo..ehkä ne tulee sit kun tulee..
Minustakin olisi kiva kuulla muita jotka testannu myöhään plussan..
itellä kyllä toivo jo mennyt :S
Tsemppiä meille!!! :heart:

Noita pinoja on kyllä tuolla vanhoissa keskusteluissa, että on tullut myöhänen plussa, kannattaa kipasta kattomaan haun kautta erilaisilla hakusanoilla!!! :) TSEMPPIÄ! :heart:

Joo kuulun ryhmään myöhässä. Mutta luultavasti ei raskaana kun ehkäisyä on käytetty ( mut takaraivossa toive et se olis pettäny kriittisellä hetkellä). Lopetin pillerit reilun viiden vuoden käytön jälkeen ja kieto oli sen jälkeen 28 ja 45, nyt menossa 38. Ennen pilsuja se oli jotain 30. Alavatsaa nipistelee siihen malliin et jospa nyt tulis vähän lyhkäsempi kierto kun viimeks. Alkaa sit häiritä vaan kun oikeesti rupee vauvaa tekemään kun menee aina niin kauan et saa varmuuden ja voi yrittää uuvelleen.

Iltaa! En halua peloitella ketään! Mutta itselleni kävi juuri näin tätiä ei näy ja testit negaa! Joten odottelin jonkin aikaa ja tätiä ei näkynyt! Joten varasin ajan gynelle ja löytyi vasemmasta munasarjasta rakkula! estää kuulemma raskautumisen! Käski odottaa josko menkat alkaisi luomusti (minulla alkoi) Mut jos ei niin ois määrännyt keltahormoonia! ja kontrolliin 3kk päästä onko rakkula hävinnyt itestään! ENKÄ NYT TARKOITA SITÄ ETTÄ TÄMÄ TAPAHTUU KAIKILLE joilla täti hukassa!

Mulla ihan sama juttu... NYt kp 44/42 menossa, ihan selvät raskausoireet - ja testi toistuvasti negaa. Yks epäselvä clearblue viime viikolla, josta riemastuin ihan kamalasti, ja sit tyylipuhdasta negaa mammaksi.fi:n testeillä :(

Rinnanpäät on tosi kipeet, (eilen kylläkin kipeämmät kuin tänään :( - täti tulossa?) tällasta ei oo ollut ennen kuin raskaana olessa (oon ollu 4 kertaa) ja ällöttävää oloakin. SItäkin eilen enemmän kuin tänään. Tosi, TOSI inhottavaa kun tää asia saa ihan suhteettomat mittasuhteet mun päässäni jo :headwall:

Ihanaa lukea että toisilla on samanlaisia tunteita ja ajatuksia.

Ääh! Olisin edes toivonu lyhkäsempää keiroa kun viimeksi mutta ei sitte, menossa 42... Jos ei ens viikolla ala ni pitänee testata. Ja toivoa et tulis plussaa ... Tai sit pitänee soittaa terkkarille et mikä täs nyt mättää..

Heippa,
täällä sama tilanne.. Nyt jo yli puoli vuotta kierrot olleet säännölliset, eli 30-31. Nyt menossa kp 38, ja eilen aamulla nega. Tosin n. 1 1/2 vuotta sitten keskenmenoon päätynyt raskaus näytti positiivista vasta rv 6+, mutta krapulaista tunnetta ja koviakin alavatsa juilimisia lukuunottamatta ei ole mitään oireita.. Silloin km päätyneen raskauden oireet oli hyvin selvät; mielialavaihtelua, rinnat tosi kipeät ja kivistävät, huimaili, kylmä ja kuuma olotila vaihteli jatkuvasti, mutta silloin oli kyllä hemoglobiinikin alle 100 (mikä sitten johtuu mistäkin?).
Voiko oireeton olo olla myös raskautta, vai menikö kierrot taas vain sekaisin? Km jälkeen kesti melkein vuoden ennenkuin palautui keho normaaliksi, ja lääkärillä olen asiasta käynyt joulukuussa, ja hän antoi puoli vuotta aikaa, koska kaikki oli kunnossa.

Vauvakuumetta ollut jo useampi vuosi, mutta vasta nyt tuntui aika sopivalta vauvalle. Eka yritys (pillereitä en oo käyttäny vuosiin) ja aattelin että hetikö tärppäs kun menkat myöhässä, yleensä säännöllinen 30 päivän kierto. Testit näytti negaa, mutta silti tuntu tavallisuudesta poikkeavia oireita. Puolentoista viikon kuluttua alko todella kivuliaat menkat ja kyllä harmitti. Toiveissa oli jo jouluvauva. Ehkä menkut oli stressin takia myöhässä, mutta edelleen mietityttää ne oireet ja tuntemukset...

tuiskuliini, mulla ihan samantuntunen juttu! ainoa vaan, että miul aina jokseenkin epäsäännöllinen kierto. ja minust mulla ei oo nyt ollu edes stressiä/pinna kireellä niin paljon että sitäkään voisi syyttää :(

nyt vain uutta ovista kohden ja nyt olen sentään näiltä sivuilta oppinut limoista sun muista ovisbongausjutuista.

Yhteistyössä