menkat myöhässä mutta testi negatiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turhautunut"

Vieras
Moikka!

Ollaan mieheni kanssa yritetty toista lasta ja mun menkat on nyt 7 päivää myöhässä, mutta testi on silti negatiivinen.
Oireita mulla on:
Jatkuva pissahätä (myös öisin), menkkamaisia alavatsakipuja, kuuma ja kylmä (ei oo vaihdevuosia :D oon 22v), tosi runsasta valkovuotoa, välillä myös kuvotusta, rinnat ovat todella arat ja jotenkin pinkeähkömmät kuin ennen :O , vatsassa turvotusta.. jos olisin raskaana niin ois menossa nyt rv.5+0
En ole käyttänyt vuosiin mitään ehkäisyvalmisteita paitsi kumia, mutta en sitäkään nyt toviin ;)
Osaisko joku kertoo mikä vois olla kyseessä?

Joko ovulaatio myöhässä tai ovuloimaton kierto. Kohta joku tulee kertomaan, miten raskaus näkyi testissä vasta niin ja niin myöhään. Mikä sekin on ihan mahdollista, mutta todennäköisempää on että jostakin syystä ovulaatio viivästynyt.
Ei siis toki sulje pois raskauden mahdollisuutta, jos olet ovuloinut normaalia myöhempään, ei testeissä vielä välttämättä näykkään.
Nuo oireet ovat monesti samanlaisia kuin kuukautisia edeltävät, joten niistä ei voi päätellä oikein mitään. Monesti yrittäessä sitä vain tahtoo kuvitella ties mitä merkkejä raskaudesta.

joo no täytyy vaan ootella, en mä oikeestaa luule kuvittelevani, vertaan vaan oireita edellisen raskauden oireisiin, ainoo että sillo oksensin jo viikko ennen menkkojen alkua.. :D

itselläni oli edellisen kierron kanssa ihan sama juttu mutta menkat alkoi kuitenkin. Odota pari päivää ja tee testi uudelleen. Älä missään tapauksessa stressaa asian suhteen. Jos raskaus on toiveena niin pidän peukkuja että seuraava testitulos näyttää positiivista. Jos nyt kuitenkin menkat alkaa niin pidän sinulle silti peukkuja että seuraavalla kierrolla napsahtais sitten teilläkin.

joo en mä stressaa :) toivon vaa et jos alkaa ni alkais jo et uutta yritystä pääsee tekee :) onko teillä muuten miten kokemusta cittarin pregchek vai miten lie kirjotetaan testistä?=) sillä tänään tein negan. hassuu ku viime viikolla tein testin ja sain haaleen haamun vai mikä lie viivan aptreekin omalla testillä ja 2 päivää sen jälkee ei tullu ku puhas nega.. :S

Pregcheckistä itselläni vain hyviä kokemuksia. Nega oli aina nega, ja plussakierrossa näytti (haaleaa) plussaa jo muutama päivä ennen oletettuja menkkoja. Turhia viivoja en saanut koskaan.

mulla on kokemuksia ja ne täytti aina negaa mutta se rfsu punavalkoinen joita saa ärrältä jossa kaksi liuskaa semmonen näytti mulle haamuviivan kolme päivää menkkojen loputtua., ostin sitte cittarista liuskapaketin jossa kaksi testiä niin se näytti negatiivistä seuraavana päivänä. seuraavalla viikolla tilasin liuskoja halpa-testistä nettisivuilta ja niillä sain kyllä positiivisen tuloksen tokana päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa :)

Mulla tuli kaksi todella haamua ja haamujen haamua testiin eilen ja tänään. Hoitaja sanoi että jos alkuraskaus ja jos on juonut nestettä paljon niin se voi laimentaa virtsaa ja siksi testi voi näyttää negaa tai juuri tuon haalean viivan. Nyt itse jännityksellä odotan verikoe vastausta että paljonko HCG arvo on

Yhteistyössä