Menkat myöhässä, testi nega??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "keppälerttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"keppälerttu"

Vieras
Eli tilanne on tämä: Mulla ei IKINÄ ole menkat myöhässä, ne on aina tulleet ihan tunnilleen, vaikka kuin olis stressiä, huonosti syöty, valvottu yms, ihan mitä vaan.

Nyt dpo11/kp30 ja testi näyttää negaa, mulla on ollut tosi lyhyitä luteaalivaiheita, kierrot on aina 27-28päivää. Eilen tein yhden testin, siinä saattoi näkyä joku viivanpaikka, mut ei ainakaan kyllä punaväriä, tänään jostain tunnin pidätyksestä uuden testin, mutta yllätys sekin nega hätäinen kun oon.

Mulla on nyt myös ollut flagyl compit käytössä, sain 10päivän kuurin emätintulehdukseen, mutta eihän niiden pitäs vaikuttaa kuukautisiin mitenkään tietääkseni?

Yksi tulimunaraskaus on takana, jolloin sain dpo14/kp?? vahvan plussan heti sillon, oli kaikenmaailman raskausoireetkin sillon kyllä pohjalla, joten osasin plussaa odottaakin ja oli sillon vahva tunne raskautumisesta, ei vaan aikasemmin tullut testattua, eli en tiedä oisko näyttänyt mitään.

Nyt ei ole mitään oireita, paitsi järkyttävä tissikipu. Oon vaan niin malttamaton että hermo menee, kohdunnapukkaakin oon koittanut seurailla kun viime raskaudessa sillon dpo14 se oli tosi kova ja ylhäällä, nyt pehmeä ja alhaalla.

Voiko olla niin ettei r-testi näytä vielä _mitään_ vaan mun oikeesti pitää vielä odottaa ainakin 3 pitkää päivää? Taustatukea tarvitaan nyt!

Olipa hyödyllinen vastaus :D Ei kai tässä muuten mitään, mutta yritystä takana jo 2 vuotta ja niin oon joka kuukausi kuvitellut raskausoireet itelleni ja kaikki lämmönnousista lähtien, mutta aina vaan on täti kurvannut vierailulle.

Pakko nyt tilittää sitten tänne, kun ei kestä pää yksin miettimistä enää, en jaksais taas liikaa antaa tilaa raskausajatuksellekaan.Tiedän että tottakai voi kierto vaihdella, mutta kierto ei ole koskaan muuttunut sen jälkeen kun olen ollut 14v ja se on siitä asti jo 10 vuotta pysynyt täysin samana, niin on tämäkin nyt kumma.

• Tykkää
Reactions: Oubou
no lähinnä nyt syytä siihen että MIKSI ne menkat vois olla myöhässä ja miksi testi on neatiivinen, voiko oikeesti tolla flaygillä olla vaikutusta asiaan, onko ollut muilla samantapaista kokemusta, etc?

Kukaan ei edelleenkään pysty netin välityksellä toisesta kertomaan onko se toinen raskaana vai ei, aina voi spekuloida ja miettiä, niinkuin tässä oli tarkoitus, ja pyytää mielipidettä noihin asiahaaroihin joita esitin :)

[QUOTE="keppälerttu";29082445]no lähinnä nyt syytä siihen että MIKSI ne menkat vois olla myöhässä ja miksi testi on neatiivinen, voiko oikeesti tolla flaygillä olla vaikutusta asiaan, onko ollut muilla samantapaista kokemusta, etc?

Kukaan ei edelleenkään pysty netin välityksellä toisesta kertomaan onko se toinen raskaana vai ei, aina voi spekuloida ja miettiä, niinkuin tässä oli tarkoitus, ja pyytää mielipidettä noihin asiahaaroihin joita esitin :)[/QUOTE]

Ei sen lääkkeen pitäisi vaikuttaa mitenkään.
Joskus ja usein jää epäselväksi miksi menkat esim. myöhästyy. Syitä voi vaan arvailla.
Esim. stressi, liikunta, raskaus jne. Mutta oletan, että tämänkin jo tiesit.

Jooh, itellää ny 11pv myöhäs ja kaks negaa tehny. mut menkkoi ei näy eikä kuulu. Pientä juilintaa on ollu ala seläs mut ei niin kovat kun normaalisti on ollu menkkojen alus. :/ väsyttää tosi paljon, normaalisti nukun n 6-8h yössä ja ei mitään päikkäreitä. mut nyt voin helposti nukkuu 10h ja viel parin tunnin päikkärit päälle. Koskaan ei miul menkkoi oo näi pitkää ollu myöhäs. Tänään menen lääkäriin tekemään pissinäytteen ja tänään saan sitten tietää että oonko raskaana vai en. kuulemma verikokeita ei tee enneku on tehny pissanäytteen avulla testin... Jotenkin tosi inhottavaa kun on menkat myöhäs ja testi näyttää negaa. Jos nyt olen raskaana nii olisi ihan tervetullut, vaikkei mikään suunniteltu... oon 21 vuotias, et ei se ny nii paha olis jos sellainen pienen pieni lapsonen tulisi. Mieskin jo hiukan innoissaan että voikun nyt olisit raskaana. :) alko jo puhuman lapsista. yms... :O

Mulla on myös sama tilanne tässä viime kuukautiset alko 23.12.2013 ja kiertoni on 28pvä mutta kävin 20.01.2014 lääkärillä ja ne otti virtsatulehdus testin ja myös raskaus ja seuraavana aamuna sieltä tuli soitto raskaustesti negaa ja on virtsatulehdus sain antibioottikuurin mut menkat eivät vieläkään tulleet oireet rinnat turvonneet alavatsa kipu herkkäolo ja vähän pahoinvointia ei oksennusta pahin on mieliala vaihtelu voisiko joku antaa neuvoa pitäiskö odottaa vielä vai käydä uudestaan lääkäriin tai tehdä kotitesti ??

Yhteistyössä