Menkat raskauden jälkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla alkoi 6vko synnytyksestä, päivä jälkitarkastuksen jälkeen ja olipa kyllä elämäni karseimmat menkat... :x

Millälailla karseimmat, kipeet? runsaat? Mulla tuntuu pientä kipua mahassa ja toivon että nyt alkais, mies tossa vitsaili että pitääkö käydä ostaa testi, kun ei olla käytetty mitään ehkäisyä ja huomenna on jälkitarkastus.. Kauan sitä raskaus hormoonia on veressä että jos nyt tekis testin ja en olis raskaana mutta tulos olis positiivinen sen raskaushormooni pitoisuuden takia..

[QUOTE="mamm";22509582]Millälailla karseimmat, kipeet? runsaat? Mulla tuntuu pientä kipua mahassa ja toivon että nyt alkais, mies tossa vitsaili että pitääkö käydä ostaa testi, kun ei olla käytetty mitään ehkäisyä ja huomenna on jälkitarkastus.. Kauan sitä raskaus hormoonia on veressä että jos nyt tekis testin ja en olis raskaana mutta tulos olis positiivinen sen raskaushormooni pitoisuuden takia..[/QUOTE]

Se hormoni on istukkahormonia, joka tottakai poistuu istukan mukana, eli minun käsityksen mukaan sun ei pitäis plussata enää vanhan raskauden takia..Voihan se olla että olet raskaana jossei ehkäisyä ole käytetty, ennen kuukautisia kun kuitenkin tulee se ovulaatio.. :)

Ne ekat menkat oli kipeet ja ihan kamalan runsaat, olo oli kun pistetyllä härällä...

Se hormoni on istukkahormonia, joka tottakai poistuu istukan mukana, eli minun käsityksen mukaan sun ei pitäis plussata enää vanhan raskauden takia..Voihan se olla että olet raskaana jossei ehkäisyä ole käytetty, ennen kuukautisia kun kuitenkin tulee se ovulaatio.. :)

Ne ekat menkat oli kipeet ja ihan kamalan runsaat, olo oli kun pistetyllä härällä...

Kiitos vastauksesta..

No, yhdellä tutullani alkoi 4vko synnytyksestä, vaikka vauva oli täysimetyksellä. Toisella taas meni yli vuosi, vaikka imetti vauvaa pari kuukautta ja senkin osittain. Että yksilöllistä on.

Yhteistyössä