Menkat tehnyt tuloaan kohta 2 viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myöhässä 2 viikkoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myöhässä 2 viikkoa

Vieras
Yleensä menkkaoireet alkaa pari päivää ennen vuotoa. Nyt kuitenkin oireet alkoivat jo 2 viikkoa sitten, jatkuvasti pahenevat mutta ei näy vuotoa. Selkäkipu on melkosen kova joten jos ei tänäänkään vielä ala niin soitan neuvolaan ja kysyn mistä voisi johtua. Raskaustesti oli viikko sitten nega niin kuin pitikin, ehkäisy on ollut käytössä. Kohdunnapukka, joka on yleensä ollut raskaana ollessani pehmeä, alhaalla ja suurentunut, on nyt kova, ylhäällä ja pieni. Joten senkään takia en usko raskauteen. Oireet on väsymys, vatsa- ja selkäkivut, tissit kipeet ja näpplyät. Kaikki on mun kohdalla selviä menkkaoireita. Onko kellään kokemusta että oireet voivat kestää näin kauan ilman vuotoa?!

mulla on menkat yli kuukauden myöhässä, ei ikin oo ollut epäsäännölliset, ei siis koskaan....
ei ikin oo vaikuttanut et onko ehkäsyy vai ei, ja jos joskus on joutunut jättään rinkulan väliin rahanpuutteen vuoksi, ni silloinkin on aina tullut ajallaan...
nyt kaks viikkoo ollut alavatsas sellaisia kipuja et menkat alkais, mut mitään ei tapahdu... negatiivinen raskaustesti tehty, ja tänään on aika lekurille selvittään et mistä moinen johtuu...

ja nyt on vieläpä paha olokin, oksettaa...

eikä oo mitään stressiä ollut, enkää oo laihduttanut tms.......

jaiks

Minulla oli samanlaisia oireita ja testi näytti negaa. Uusin testin pari kertaa ja sain lopuksi haalean plussan joka vahvistui muutamassa päivässä. Raskaana siis ja ultrassa selvisi että vauvoja on kaksi:)

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana (myös):
Kyllä nuo aika lailla raskausoireilta vaikuttavat, joten ei muuta kuin uutta testiä tekemään.

Vaikea on uskoa, että ehkäisy olisi pettänyt :/ Pelottaa vaan että jotain on vialla kun ikinä ennen ei ole näin kauaa kestänyt ensimmäisistä oireista vuotoon. Voiko kohdunnapukka olla sitten erilainen eri raskauksissa? Koska sen mukaan millainen se nyt on niin en ole raskaana.

Yhteistyössä