menkat viikon myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveikas

Vieras
Kuinka yleistä on että menkat ovat säännöllisessä kierrossa viikon myöhässä? Olen kuullut että jos ovista ei tule niin kierto saattaa venyä, mutta venyykö se yleensä parilla päivällä vai jopa viikolla? Mulla tasanen kierto, 28pv, mutta nyt menkat viikon myöhässä. 4pv sitten tein testin mutta näytti negaa. Eikä olisi jo pitänyt näkyä jos olen raskaana..? Pitäisköhän millon tehdä uusi testi.

Pitääpi sitten varmaan tehdä uusi testi... en vaan osaa kuvitella että olisin raskaana, ei ole mitään oireita! Ainoa oire on menkkaoire, eli sellanen ""paine"" alavatsassa. En ole tikuttanut ovista, joten en tiedä oliko sellaista. Toivottavasti olisi plussa! Mutta jos ei ole niin ihan vastaisuuden varalle, onko mitään ""sääntöä"" kauan kierto voi venyä jos ovis ei tule? Ettei sitten turhaa elättele toiveita jos joskus tulee vastaava tilanne.

Mulla yleensä kierron pituus 26 ja mulle on käynyt joskus että kk on alkanut melkein kymmenen päivää myöhässä:muutaman kerran on myös käynyt niin että kokonainen kuukausi jäänyt väliin.pari kolme kertaa ja joka kerta kävin testissä ja aina oli nega. Lopulta kyllästyivät ja antoivat muutaman jo kotiin mukaan.Terv.hoit. Sanoi että jos on stressiä niin voi jäädä tulematta. Mutta toivoo että sulla näyttäisi plussaa,mullakin se sitten aikanaan oli.

Ei tullut plussa... :( Menkat alo eilen, viikon ja pari pv myöhässä ja niin kamalalla rytinällä että oksensin kivusta! Olo on pettynyt mutta samalla ihana olo kun ei ole enää niin kovat kivut.

Yhteistyössä