menkat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mae3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mae3

Vieras
Heissan kaikille!

Oisko löytynyt apua/kommenttia/arvailuja tällaiselle ongelmalle..???

Elikkäs toinen lapsi olisi haaveissa, seksiä ei kuitenkaan kovin useesti.. Ovistikkuja oon käyttäny nyt tässä kierrossa ja 4 ekaa oli negatiivisia (ei minkäänlaista viivaa) ja 5. oli haalee viiva ja 6. ei viivaa ollenkaan (paitsi siis kontrolliviiva). Seksiä harrastettiin just sillon ku oli haalee viiva.
Menkkojen ois pitäny alkaa lauantaina 20.1. (kp31). to 18.1. tuli pikkareihin vähän ruskeeta vuotoa yhdellä wc käynnillä ja sit pe-su (19.-21.1.) ei mitään vuotoja.. Ma-la (22.-27.1.) oli sit kerran tai kahesti päivässä wc :ssä pyyhkiessä vain hailakan punaista valkovuotoo ja parina kertana on ollu ihan laiha kirkkaampi punainen viiva valkovuodon seassa...(mutta ei todellakaan verta). Tein raskaustestinki varalta ti 23.1. mut negaa näytti.. Eli onko noi hailakat vaal.pun. valkovuodot mun menkat vai mitä ne on... :/ Voisko ne jostain syystä jäähä välistä tällä kertaa.... ?? En oo kyllä ressannu mistään, syönykki oon ihan normaaliin tapaan ja nukkunu... Omasta mielestä ei oo tapahtunut mitään "outoa" joka vois vaikuttaa jotenki kiertoon....

mitä tää on? apua/mielipiteitä tarvittas!!!

ps. marraskuussa oli menkat jotka kesti 22 pv... muuten suht säännöllistä... parin kolmen päivän heittoja saattaa olla....