Menkatko vai jotain muuta? Vai kenties raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeellistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeellistä

Vieras
Mulla ihan kummallinen tilanne. Lasta toivonut pian 8 vuotta. Kaksi alkanutta ja keskeytynyttä raskautta clomeilla. Viimeisin clomi-kuuri syöty joulukuussa. Tammikuun lopussa kohdun tähystyksessä polyyppi-epäilyn takia. Ei polyyppia,eikä kaavittu. Jälkivuoto kesti 3 pvää.
Kierto clomeilla tasoittui 28 pvään aiemmasta 25:stä. Nyt menossa kp 25/25-28 tai kp 2/25-28.
Kp 19 tuli hieman verta.Sitten vain valkovuotoo ja paljon. Mulla kyllä tuhruttelut vaivasi ennen clomeja,mutta se oli aina ruskeaa.
Sitten kp 22 tuli vaaleanpunaista vuotoa,kunnes seuraava päivänä kp 23 muuttui veriseksi. Ihmettelen todella kun nämä "menkat" täysin kivuttomat,vaikka viimeset 14 vuotta tulleet kipuineen.Endometrioosikin vaivaa. Normaalit menkka-oireetkaan eivät tulleet,paremminkin on raskausoireita: rinnat todella kipeet ja turvonneet ja kuvotus alkoi heti tuon kp 19 vuodon jälkeen. Lämmötkin on 37,2. Eikös se niin mene,että kun keltarauhanen surkastuu,lämmöt tippuu ja alkaa vuoto? Mulla siis lämmöt ylhäällä,silti vuotaa. Mitään kipuja ei ole,eikä vuodossa hajua,joka voisi kertoa tulehduksesta. Pe aion testata,koska silloin ois tuo kp 28.
Määrältään vuoto ehkä puolet normaali-menkoista.

Kokemuksia menkoista raskaana ollessa?

Kuopusta kun odotin, alkoi niukka vuoto kaksi päivää ovulaation jälkeen ja kesti viikon verran. Sen jälkeen meni noin viikko ja tuli kolmen päivän ajan niukkaa vuotoa. Satunnaista vuotoa oli vielä viikolla 12.

Yhteistyössä