Menkkakipuilua jo päiviä, lievää selkäkipua alaselässä,menkat myöhässä, raskaustesti nega...mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anniina"

Vieras
Mulla on ollut perjantaista lähtien menkkakivun tapaisia tuntemuksia, selkäkipua jo jonkin aikaa, viluttaa ja nyt menkat myöhässä 2 pv. Raskaustestit negatiivisia. Mulla on yleensä aina alkanut menkat, kun on ollut menkkakipuja...nyt ei. Mikä ihme mulla on? Kiertokin on yleensä säännöllinen. Voiko olla mahdollista, ettei edes herkässä testissä näkyisi raskaus vielä?

Luulen, että ovulaatio on ollut n. kp 18 tai 19, nyt on kp 33/n.31 (kuparikierukka poistettiin juuri tän kierron alussa kuukautisten aikaan). Eikö sen testin pitäis nyt jo 10IU testissä näyttää positiivista, jos on raskaana??

Mulla oli ekassa raskaudessa just noin - jostain syystä testit näytti negaa tosi pitkään (olikohan peräti pari viikkoa?) vaikka ihan selviä oireita oli. Oota pari pv ja testaa uudelleen :)

Jotkut tosi herkät testit ei välttämättä näytäkään kovin hyvin ja ajoissa. Itsellänikin 25 herkkyyden testit näyttivät paljon selvemmin raskauden, vaikka oli samasta pissasta tehtyjä..

Yleensä mulla on edellisenä iltana menkkakipuja ja sit aamulla tiedän, että alkaa menkat (sen verran kokemusta jo tuntemuksista, ja kaksi lastakin). Ja ikinä ei oo tuo alaselkä kipeä. Ja nyt oikeastaan vaan nippailee enää vatsassa ja ne kivutkin alkaa olla menneet pois.
Mulla on tosiaan yleensä ollut kierto tosi säännöllinen..
Lisäksi mahassa outo "kiertävä" tunne, niinkuin joku "pyörisi siellä", vaikea selittää :), vähän niinkuin elohiiri, ja sellasta tunnetta taas ei oo kyllä ennen menkkoja.
Perjantaina oli enemmänkin noita menkkatuntemuksia, sitten lauantaina ei enää niinkään ja tuli vaan sellasta valkoista limaa (vähän kuin ovislimaa). Mietin, olisko voinut olla kiinnittyminen? Ilmeisesti se kyllä voisi olla noinkin myöhään, jostain netistä löysin tietoa asiasta.
Mulla oli tuossa jokin aika sitten kyllä kaiken maailman viiltely- ym. tuntemuksia vatsassa myös, mitä ei yleensä ole. Rakastelu sattui jotenkin myös (ei enää).
Joka tapauksessa, tilasin uusia testejä (ei niin herkkiä) huomiseksi. Katsotaan, mitä ne näyttää...
Ja oviksen bongasin ihan tikulla kp 17 (se viiva oli ihan melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva; tikut loppu tossa vaiheessa niin en voinut enää enemmän testata...se kuitenkin oli vahventunu edellisestäkin päivästä selvästi), et kyllä sen oviksen olis ainakin pitäny olla noilla main kp 18-19. Tai en tiedä, olisiko voinut olla jopa vasta kp20? Voiko se sitten olla, ettei se ovis jotenkin tullutkaan, vaikka kyllä se ovistikun viiva oli vahva? Siis se prosessi jotenkin keskeytyi vielä tuossa vaiheessa? Ja jos mulla oli ovis tuolloin niin kai niiden menkkojenkin olis pitäny tulla? Voihan olla, et tosiaan ne testit ei vaan näytä vielä positiivista, mutta jotenkin aina kuulee niitä juttuja, että testattiin tosi aikaisin ja heti plussa pamahti.
Vitsit, enhän mä pysty edes töihin keskittymään. Pitäis vaan ajatella, että kyllä tää ny joskus selviää, ja ottaa rauhallisesti...

Niin ja jos perjantaina olis tapahtunut kiinnittyminen, miksei maanantaiaamuna sitten näy vieläkään plussaa testissä? Vai milloinkahan sen sitten pitäis näkyä sen plussan kiinnittymisen jälkeen?

Ja lämmötkin on koholla...Epätavallisen koholla meikäläiselle. Eikös niiden pitäis alkaa laskemaan kun menkat on tulossa? On luokkaa 36,8...Yleensä mulla on siinä 36 ympärillä menkkojen-ovulaation välissä.

Mielikuvitus tekee monesti tepposet, kun oikein kovasti toivoo... Aloitusviestissä kerrot kp olevan 33/NOIN 31, eli ilmeisesti ei kuitenkaan aikaisemminkaan ole ihan päivälleen säännöllinen kierto ollut?

Toki on mahdollista ettei alkanut raskaus vielä vain näy testeissä. Odota muutama päivä ja testaa sitten uudestaan.
Itse plussasin kuukautisten odotettuna alkamispäivänä ihan normaalitestillä, mutta viiva oli tosi haalea ja pikkuhiljaa siitä lähti tummentumaan. Se hormonin erittyminen on yksilöllistä, joillain näkyy jo ennen kuukautisten alkamispäivää ja toisilla vasta vähän myöhemmin.

Ennen kuparikierukkaa,joka siis poistettiin nyt tässä kierrossa, kiertoni oli n. 30-31 pv, ja tuolla vaihteluvälillä ihan täysin säännöllinen. Kuparikierukan kanssa kierto oli 28 pv ja aina säännöllinen. Eli viime kuussa kiertoni oli vielä 28 pv. Mutta jotenkin ajattelin, että varmaan kierukan poisto vaikuttaa niin, että muuttuu taas normaaleiksi noi kierrot, eli pidemmiksi, niinkuin mulla on aina ollut.

Mulla on ollut perjantaista lähtien menkkakivun tapaisia tuntemuksia, selkäkipua jo jonkin aikaa, viluttaa ja nyt menkat myöhässä 2 pv. Raskaustestit negatiivisia. Mulla on yleensä aina alkanut menkat, kun on ollut menkkakipuja...nyt ei. Mikä ihme mulla on? Kiertokin on yleensä säännöllinen. Voiko olla mahdollista, ettei edes herkässä testissä näkyisi raskaus vielä?

Luulen, että ovulaatio on ollut n. kp 18 tai 19, nyt on kp 33/n.31 (kuparikierukka poistettiin juuri tän kierron alussa kuukautisten aikaan). Eikö sen testin pitäis nyt jo 10IU testissä näyttää positiivista, jos on raskaana??

Yhteistyössä