Yleensä mulla on edellisenä iltana menkkakipuja ja sit aamulla tiedän, että alkaa menkat (sen verran kokemusta jo tuntemuksista, ja kaksi lastakin). Ja ikinä ei oo tuo alaselkä kipeä. Ja nyt oikeastaan vaan nippailee enää vatsassa ja ne kivutkin alkaa olla menneet pois.
Mulla on tosiaan yleensä ollut kierto tosi säännöllinen..
Lisäksi mahassa outo "kiertävä" tunne, niinkuin joku "pyörisi siellä", vaikea selittää

, vähän niinkuin elohiiri, ja sellasta tunnetta taas ei oo kyllä ennen menkkoja.
Perjantaina oli enemmänkin noita menkkatuntemuksia, sitten lauantaina ei enää niinkään ja tuli vaan sellasta valkoista limaa (vähän kuin ovislimaa). Mietin, olisko voinut olla kiinnittyminen? Ilmeisesti se kyllä voisi olla noinkin myöhään, jostain netistä löysin tietoa asiasta.
Mulla oli tuossa jokin aika sitten kyllä kaiken maailman viiltely- ym. tuntemuksia vatsassa myös, mitä ei yleensä ole. Rakastelu sattui jotenkin myös (ei enää).
Joka tapauksessa, tilasin uusia testejä (ei niin herkkiä) huomiseksi. Katsotaan, mitä ne näyttää...
Ja oviksen bongasin ihan tikulla kp 17 (se viiva oli ihan melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva; tikut loppu tossa vaiheessa niin en voinut enää enemmän testata...se kuitenkin oli vahventunu edellisestäkin päivästä selvästi), et kyllä sen oviksen olis ainakin pitäny olla noilla main kp 18-19. Tai en tiedä, olisiko voinut olla jopa vasta kp20? Voiko se sitten olla, ettei se ovis jotenkin tullutkaan, vaikka kyllä se ovistikun viiva oli vahva? Siis se prosessi jotenkin keskeytyi vielä tuossa vaiheessa? Ja jos mulla oli ovis tuolloin niin kai niiden menkkojenkin olis pitäny tulla? Voihan olla, et tosiaan ne testit ei vaan näytä vielä positiivista, mutta jotenkin aina kuulee niitä juttuja, että testattiin tosi aikaisin ja heti plussa pamahti.
Vitsit, enhän mä pysty edes töihin keskittymään. Pitäis vaan ajatella, että kyllä tää ny joskus selviää, ja ottaa rauhallisesti...