Menkkamaiset kivut - raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja +30v
  • Ensimmäinen viesti
ami
Mulla ois alkanu menkat tänään, jos menisin vielä pillereillä. En usko, että luonnollinen kierto sentään päivälleen sitä noudattaa ja epäilen vuodon alkavan viimeistään ens viikon alussa. Oishan se huippua, jos oiskin napsahtanut heti kerralla, mutta todennäköisemmältä tuntuisi voittaa lotossa. Alavatsa on hieman paineluherkkä ja väsyttää, mutta muuten on tällä hetkellä yllättävän vähän mitään erityisiä tuntemuksia. Tuon väsymyksenkin olen kyllä valmis ottamaan omaan piikkiin...
 
heltzu
Heippa kaikki! =)

Mulla menossa kp18/? eli en vielä tiedä kuinka pitkä mun kirto on kun tää on ensimmäinen kunnon yrityskierto. Mulla on yksivuotias poika ja kakkosesta haaveillaan.
Jokatapauksessa viime raskauden jälkeen olen ollut melkein 100% varma milloin mulla ovis tapahtuu. Ja tässäkin kierrossa kp 10 aloin jo tuntea vatsakipuja ja ne kovenivat vielä kp 11 aikoihin, jolloin myös pientä limaa housuissa. Nyt siis ihmettelen kun tässä jo nää päivät kp15-18 alavatsaa sattuu taas ja vihloo, niin että mitäs kipuja nämä ovat? voinko todellakin olla niin väärässä oman ovikseni suhteen ja jos olisin niin mitäs kipuja ne silloin viikkoa sitten olivat?

Voiskohan olla kyse kiinnittymiskivuista tai jostakin?tai raskauden nesioireista? itse en vaan haluaisi vielä toivoa liikoja koska muuten petyn ihan kauheesti jos ei vielä meille vauvaa tulekkaan.
 
Monsku
Moi,
Minäkin lopetin pillerit viime kierrosta ja nyt olisi alle viikko menkkojen oletettuun alkamiseen. Jo pari viikkoa sitten vatsa kipuili älyttömästi! Menkkamaisia kipuja ja välillä huonoa oloakin... Ovulaatio? En tiedä. Miksi ovulaatio nyt tuntuisi noin vahvasti, kun ennen pillerien syönnin aloittamista en muista saaneeni samanlaisia tuntemuksia?
Joka tapauksessa, nyt pari päivää ollut ilman kipuja, mutta vatsassa edelleen painontunne ja turvotus.
Ensi torstaina odottelen menkkoja siis alkavaksi, todennäköisesti eivät ala vaan koko kierto on sekaisin. Ja jos/kun eivät ala, ryyysin tietysti tekemään testiä ja todennäköisesti petyn :(

Toivotaan kuitenkin, että kaikki vastaavassa tilanteessa olevat plussaavat :) Tsemppiä!
 
elliwaara
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna1975:
Minäkin änkeän tänne ihmettelemään... eli kun menkat pitäisi alkaa vasta parin vkon päästä ja nyt sitten vatsassa säteilee kipuilua ja jomotusta ympäriinsä ja painontunnetta jne.
Liekö mahdollista että oireet alkaisivat näin aikaisessa vaiheessa, voisiko siellä olla jo jotain raskautumiseen liittyvää käynnissä? Mahakivut ovat olleet mulle tosi harvinaisia, siksi niitä nyt kovasti kuulostelen.. Kun testiäkin taitaa olla turha tässä vaiheessa vielä tehdä.

Viimeisen pillerin ottamisesta siis on se n. 2vkoa. Auttakaa siskot? :D[/quo


Moiks, mulla oli ovis viikko sitten, ja paria päivää jo ennen ovista alkas nippailut. Nyt on kauheat säryt alavatsassa. Vatsa on turvonnut ja kipeä. Hartiat ja alaselkä tosi kipeet. Väsyttää ja paha maku suussa. Luulin näitä ensin kiinnityskivuiksi mutta kun nää jatkunut jo monta päivää.
 

Yhteistyössä