Menkkoja ei tuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
moi, oon neljätoistavuotias ja menkat alko jo kakstoista vuotiaana. Mulla on ollu ny puol vuotta säännöllinen kierto ,mutta ny mun menkkojen ois pitäny alkaa lauantaina mutta ei alkanu eikä ole alkanut vieläkään. Oon varmaan vähän vaikoharhainen, mutta pitäiskö käydä esim terkalla vai onko tää iha normaalia

Ei mitään hätää:) Vaikka säännöllinen tuo kierto olisikin niin voi tulla joskus 2kk myöhässä nuo menkat. Jos nyt kauemmin on tulematta niin sitten kannattaa käydä lääkärissä. Mutta vielä ei mitään hätää:)

Heips! Ei oo vielä mitään hätää :) jos et siis ole harrastanut seksiä ilman ehkäisyä. Silloin kannattaa raskaustesti ostaa ja tehdä.

Itselläni on myös ollut yleensä säännöllinen kierto, mutta nyt mennään jo kuudetta päivää yli. Enkä ole raskaana. Joskus vain sattuu kohdalle ovuloimaton kierto, jolloin menkkoja ei välttämättä tule ollenkaan. Se kai johtuu juuri siitä ettei munasolu olekaan irronnut tai ei ole ollut tarpeeksi "kypsä" irrotessaan :)
Jos eivät ala kuulumaan seuraavan parin kk aikana, sitten viimeistään terkalle/lääkäriin.

Yhteistyössä